پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : ما در دوران پسا مسی هستیم و باید صبور باشیم . نظرات لاپورتا در مورد قهرمانی واقع بینانه نیست . زمان دقیق بازگشت فاتی ؟

کد خبر : 120578  |  زمان ارسال : شنبه 3 اردیبهشت 1401
پیروزی 4-0 برابر رئال مادرید علمی تخیلی بود

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی بازی با رایو وایکانو فاش کرد که او به همراه مدیران در حال برنامه ریزی فصل آینده هستند اما هنوز هم روی فصل جاری تمرکز دارند تا به هدف خود یعنی لیگ قهرمانان برسند .

 

مارک براوو از بارسا تی وی :  آیا بازی فردا فرصت خوبی برای ایجاد برتری ( در جدول ) برای سهمیه لیگ قهرمانان است ؟

بله میتوانیم حضورمان در رده دوم را تقویت کنیم . باید بازی را در خانه ببریم و بهتر از بازی قبلی باشیم . رایو وایکانو حریف دشواری است و پیروزی آنها مقابل اسپانیول به ماندنشان در لیگ کمک کرد . آنها تیمی هستند که به ما فشار خواهند آورد و نسل شجاعی از بازیکنان را دارند . باید بتوانیم از پرس آنها خارج شویم که در بازی با رئال سوسیداد به خصوص در نیمه دوم این مشکل را داشتیم . باید شخصیت خودمان را نشان دهیم و موثر کار کنیم مخصوصا برای زدن گل اول . پیروزی در این بازی برای تضمین حضور در لیگ قهرمانان و همچنین رده دومی در لیگ قدم خوبیست .

 

رامون سالموری از رادیو کاتالونیا : چطور با خستگی تا پایان فصل مقابله میکنید ؟ آیا راه حل آن سیستم چرخشی است ؟

همه چیز بستگی به مصدومیت ها دارد که در برخی از بازیکنان چندماه است شاهدش هستیم . پیکه بازی عالی انجام میدهد اما درد دارد با این حال تا دقیقه 80 در زمین دوام آورد . حیف که بازیکنی مهم مثل او چنین شرایطی دارد . امروز او به سختی تمرین کرد اما فردا متوجه میشویم احساس او چیست . ممکن است هفته ای 1 یا 2 یا حتی 3 بازی داشته باشیم و باید طرز تفکر ما این باشد . احساس بازیکن مهمترین مساله است . اگر احساس خوبی داشتند و آماده باشند بازی میکنند .

 

دامیا لوپز ار رادیو راک وان : اگر فردا برنده شوید از بتیس رده پنجمی 9 امتیاز فاصله میگیرید . نظر شما درباره پایان فصل چیست ؟ آیا به تضمین حضور در لیگ قهرمانان یا فصل آینده فکر میکنید ؟

اکنون تمام تمرکز ما روی برنده شدن و صعود ( به لیگ قهرمانان ) است . ما باید روی لیگ قهرمانان و رتبه دوم تمرکز کنیم . اگر واقع بین باشیم قهرمانی عملا ممکن نیست . بنابراین جایگاه دوم جدول هدف ماست . در فوریه و مارس عالی بودیم ولی حالا کمی شرایط بد شده است . در بهترین فرم نیستیم ولی باید شرایط را برگردانیم . باید بهترین بازی های خودمان را انجام دهیم تا در بالاترین حد ممکن و در رتبه دوم فصل را تمام کنیم .

 

کادنا سر : آیا افت اخیر تیم به دلیل مشکل تیمی است یا نتیجه فرم بد بازیکنان ؟ با اینکه شما سعی میکنید از سیستم چرخشی استفاده کنید اما فران تورس تقریبا همیشه بازی میکند . او خسته است ؟

هر بازیکنی خستگی متفاوتی دارد . ما تجزیه و تحلیل میکنیم و فران توانایی بازی هر 3 الی 4 روز را دارد . فکر کردن به سیستم چرخشی اکنون در درجه دوم اهمیت است . باید بهترین بازی ها را انجام دهیم و به هدفمان برسیم . همه چیز به احساس خود بازیکن بستگی دارد . فران برای ما مهم است و فرقی نمیکند گل بزند یا نه . او موقعیت های زیادی دارد و به خوبی وارد فضاها میشود و در کارهای تیمی خوب است .. او کارهای زیادی را خوب انجام میدهد و این مهم است .

 

رادیو ناسیونال : رایو وایکانو با رهبری ایراولا در نیم فصل اول عالی بود اما در نیم فصل افت کرد . با این حال پیروزی آنها برابر اسپانیول ماندنشان در لیگ را تقریبا قطعی کرد . نظر شما درباره مربی رایو چیست و آیا جایگاه آنها باعث میشود تیم خوبی نباشند ؟

رایو فصل عالی را سپری میکند و به نیمه نهایی کوپا دل ری رسید . آنها بتیس را حذف کردند و کار ایراولا تماشایی است . دوستانی به من گفته اند که او خیلی خوب کار میکند و یکی از نکات جالب فصل است . من از عملکردش خوشحالم زیرا ما یکدیگر را از تیم ملی میشناسیم . او شجاع است و برای ما هم الگوست . رایو 90 دقیقه پرس میکند .

 

ویکتور ناوارو از کادنا کوپه : امروز اولین سنت جوردی شما به عنوان مربی بارسلونا است . آیا بعداظهر در شهر قدم میزنید و استراحت میکند یا فعلا تا وقتی به هدفتان برسید ( روی بارسلونا ) تمرکز خواهید کرد ؟

( با خنده ) به زودی برنامه های بعداظهرم را برایت میفرستم . من دو بچه دارم و در بارسلونا و خانه کارهای زیادی برای انجام دادن هست . از آن لذت میبرم . گاهی سعی میکنم به باشگاه فکر نکنم اما کار سختی است زیرا ما نیاز به کسب امتیاز داریم . باشگاه در شرایط سختی است اما من همچنان سعی میکنم با خانواده و دوستان نیز وقت بگذارنم . کار سختی است اما به حضور در اینجا افتخار میکنم .

 

آلخاندرو سگورا از رادیو مارکا : جوردی کرایف بعد از شکست مقابل کادیز گفت که این باخت به شما برای دیدن نیازهایتان در آینده کمک میکند . او گفت که با هم کار میکنید و میدانید چه چیزی لازم است . آیا میخواهید تغییرات کوچکی بدهید یا در ترکیب انقلاب کنید ؟

در حال برنامه ریزی فصل بعدی هستیم و این کاملا واضح است . البته به وضعیت مالی بستگی خواهد داشت . خواهیم دید چه رخ میدهد . برای اینکه بازیکنی اضافه شود باید یک نفر هم جدا شود . اما اکنون بیشتر از همه چیز به بازی با رایو اهمیت میدهم .

 

فرانسسک لاتوره از تی وی 3 کاتالونیا : تمرین دادن بارسلونا چه احساسی برای مربی دارد ؟

گاهی مثل یک داستان علمی تخیلی است مثل پیروزی در برنابئو اما گاهی مثل یک فیلم ترسناک به دلیل مشکلات کادر فنی زمان ابتلای بازیکنان به کرونا یا مصدومیت آنهاست . ما ابتدا در رتبه 9 جدول بودیم و این واقعیت ماست . باید مراقب باشیم تا از وضع فعلی خارج نشویم . باید درک کنیم که در دوران پسا مسی هستیم که به خودی خود خیلی سخت است زیرا او ( لئو ) خودش برای پیروزی موقعیت هایی ایجاد میکرد . باید خیلی صبور باشیم . من اولین کسی هستم که به فکر جنگیدن برای جام ها است اما موفق نبودیم . باید قوی تر و شجاع تر باشیم اما باید واقع گرا نیز باشیم . ما نیاز به صبر و آرامش داریم . دوران پسا مسی راحت نیست .

 

دیوید ایبانز از مدیا ست : رئیس باشگاه گفت بارسلونا همچنان از نظر ریاضی شانس قهرمانی دارد .دنی آلوز گفت اکنون دیر شده . نظر شما چیست ؟

من آدم خوشبینی هستم اما نظر رئیس باشگاه من را اذیت میکند . درسته که هنوز شانس قهرمانی داریم اما باید واقع بین بود زیرا خیلی سخت است . هرگز نمیدانیم اگر زودتر به رقابت برمیگشتیم چه میشد . اگر از نوامبر نگاه کنید ما پیشتاز هستیم و فقط 1 یا 2 امتیاز کمتر از رئال مادرید کسب کردیم . ما به کمی زمان و کمی صبر نیاز داشتیم . باید به کار ادامه دهیم و برای فصل بعد بجنگیم زیرا ما بارسا هستیم . رئال هم عالی کار میکند . گاهی اینطور احساس میشوند که آنها امتیاز از دست میدهند اما در نهایت با پیروزی زمین را ترک میکنند .

 

موندو دپورتیوو : چطور هواداران را برای آمدن به استادیوم تشویق میکنید ؟

خیلی واضح . ما به آنها نیاز داریم . ما دیدیم که وقتی آنها نیستند ما باختیم . مثلا در بازی با اینتراخت و یا کادیز . وقتی هیچ هوادارای در ( قسمت خاصی از استادیوم ) نبود . به همین دلیل از هواداران برای دیدن و حمایت از تیم درخواست میکنم . آنها بخشی از باشگاه هستند .

 

مارک فوسته از لاسکستا : وقتی مربی بارسا شدید آیا انتظار تغییر شرایط به این شکل را طی تنها چند ماه داشتید ؟

ما میدانستیم شرایط چگونه است . اولین ماه های بعد از خروج مسی بود . باید صبور بودیم . بسیار از تیم ها این روند را طی کرده اند و مثلا منچستریونایتد چندین سال نتوانست به لیگ قهرمانان برسد . ما نباید اجازه دهیم بارسلونا به خوابی چنین عمیق برود .

 

دیداک پایرت از اسپورت : آنسو فاتی به لیست بازنگشته است . چه زمانی برمیگردد ؟

اگر این هفته در تمرینات خوب کار کند به بازی با مایورکا دعوت میشود . شرایط او عالی به نظر میرسد و سخت هم کار میکند . بازگشت او خبر خوبی خواهد بود .

 

لا ونگوردیا : اوبامیانگ در کمتر از 3 ماه تبدیل به بهترین گلزن تیم شد . همچنین او گل های زیادی با سر میزند . آیا چنین انتظاری داشتید ؟

بله و ما روی آن کار میکنیم . سعی میکنیم به مناطقی در حملات برویم که برای او خوب است و گاهی نیز از سانترها به گل میرسد . اوبا سخت تلاش میکند و به فضاهای مناسب میرود . این انتقال بزرگی است که مدیران ورزشی انجام دادند . یک سوپر انتقال بود . او به تیم خیلی کمک میکند و متعهد است . او خودش را وقف تیم کرده و از او خوشحالم .

 

اینیستازو : سخترین بخش پیشرفت تیم چه است ؟

اولین چیز درک بازی . ما سبک بازی را عوض کردیم که هزینه زیادی دارد . معتقدم همه باید قادر به رقابت و متعهد باشند . ما در بازی با رئال سوسیداد خیلی اذیت شدیم . من هنوز زمان کافی برای بررسی تمام جنبه های آن مسابقه را نداشتم . هنوز کمی از عادت هایشان با مربیان قبلی در وجودشان باقی مانده است .

 

کارلوس دومینگز : شایعاتی از علاقه منچستریونایتد به فرنکی دی یونگ شنیده میشود . تو گفتی او برایت خیلی مهم است ..

فرنکی بازیکن مهمی برای من و باشگاه است . او فوتبالیستی است که میتواند یک عصر را رقم بزند . کیفیت , شخصیت و شرایط او عالی است . از زمانی که من اینجا هستم نیز در سطح بالایی کار میکند . او باید همچنان بهتر شود . باید گل بزند و پاس گل بدهد ... او میتواند بهترین هافبک مرکزی دنیا باشد . همه چیز به خودش بستگی دارد . اگر به تصمیم من باشد او برای همیشه اینجا بازی میکرد .

 

ناچو خیمنز : بارسلونا بیشترین گل های سر را در اروپا زده است . دلیلش چیست ؟

گل های سر نتیجه استراتژی ما و توانایی لوک دی یونگ و اوبامیانگ است . ما سناریوهای مختلفی داریم اما با اینکه با ضربه سر گل بزنیم مشکلی ندارم . وقتی برنده شویم و خوب بازی کنیم برایم مهم نیست چطور گل زده ایم .

 

جولی کلارامونت » به نظر شما کدام پست ها نیاز به بیشترین تقویت دارد ؟

بستگی به برنامه ریزی و توانایی ( مالی ) باشگاه دارد . هدف این است که برای هر پست 2 بازیکن عالی داشته باشیم . همه باید برای بدست آوردن جایگاهشان تلاش کنند . با این حال تمرکزمان اکنون روی فصل جاری است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.