پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طراح لباس فوتبالیست های جام جهانی از گذشته تا الان

کد خبر : 120630  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 اردیبهشت 1401

فوتبال، ورزشی که جدا از جنسیت طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و این روزها به لطف جام جهانی تب آن بسیار داغ است. برای حضور در این مسابقات تیم فوتبال نیاز به یک لباس های از قبل طراحی شده دارند. شاید در نگاه اول فوتبال را به چشم یک ورزش می بینیم اما اگر نگاه خود را عمیق تر کنید متوجه خواهید شد که دنیای مد نیز در آن حضور دارد. لباس های فوتبالیست ها در تیم های خارجی همیشه زیر نظر بهترین های مد جهان طراحی و تولید می شود. هربار طراحی ها متفاوت تر از مدل های پیشین هستند و خلاقیت جدیدی در آن ها دیده می شود. اما نکته ثابتی که برای طراح لباس فوتبالیست های جام جهانی از گذشته تا الان وجود دارد، راحتی بازیکنان و البته کیفیت لباس ها است. دقیقا همان دو فاکتور مهمی که می توانید در ست لباس ورزشی شرافیت آن را به صورت ملموس احساس کنید. ظاهر بخشی از قضیه است اما راحتی ورزشکار مهم ترین معیار برای انتخاب لباس خواهد بود.

 

چگونه یک ست لباس ورزشی مناسب انتخاب کنیم؟

تناسب اندام یکی از فاکتورهای اصلی برای جذابیت استایل شما خواهد بود. برای دستیابی به آن چاره ای جز روی آوردن به ورزش نخواهید داشت و در راستای آن شما به لباس های ورزشی گوناگونی نیاز دارید. فارغ از جنسیت، چه زن باشید و چه مرد، در هر رشته ورزشی که فعالیت داشته باشید برای خرید لباس ورزشی باید به یک سری نکات توجه کنید. نکاتی که باعث می شود رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشید. این نکات شامل موراد زیر می شود.

 

پارچه مناسب را انتخاب کنید

پارچه هایی که برای لباس های ورزشی استفاده می شوند بسیار متنوع هستند. برخی عرق شما را جذب می کند و برخی باعث تعرق بیشتر هم می شود. در زمان ورزش شما نباید آب بدن خود را به سرعت از دست بدهید، چرا که در این صورت بدن شما دمای بالایی خواهد داشت. اگر بخواهیم پارچه های لباس های ورزشی را دسته بندی کنیم به سه دسته تقسیم می شوند:

1- الیاف مصنوعی: این الیاف قابلیت تنفس و تعرق دارند. دارای قابلیت تبخیری هستند به این معنی که عرق بدن شما را جذب و تبخیر می کنند و دمای بدن شما را پایین نگه می دارند. اگر در زمان ورزش بسیار عرق میکنید این لباس هایی از این جنس برایتان مناسب است و احساس راحتی بسیاری خواهید کرد. می توانید از ست لباس ورزشی شرافیت که از جنس الیاف است استفاده کنید و از ورزش کردن لذت ببرید.

 

2- الیاف پنبه ای: این جنس از لباس های ورزشی عرق را جذب می کند و باعث حس سنگینی و یا حتی خیسی در شما می شود.

 

3- الیاف پلاستیکی: این الیاف پایه لاستیکی دارند و اصلا گزینه مناسبی برای ورزش نیستند. قابلیت تنفس در آن ها وجود ندارد و باعث افزایش دمای شما در زمان فعالیت می شود.

 

لباسی مناسب با سایز خودتان انتخاب کنید

لباس شما باید درست سایز و اندازه خودتان باشد. ست لباس ورزشی شرافیت جدا از آنکه تنوع طرح زیادی دارد، از نظر سایزبندی نیز متنوع است و شما می توانید هر سایزی که بخواهید سفارش دهید. برای انتخاب سایز مناسب خود به این نکات هم توجه کنید:

. سعی کنید تا حد امکان از لباس های گشاد استفاده کنید.

. برای ورزش هایی همچون دوچرخه سواری، دو میدانی و ... شلوارهای گشاد و بلند گزینه مناسبی نیستند.

. برای فعالیت های یوگا و کششی از لباس های جذب استفاده کنید. جذب بودن لباس به معنی خرید سایز کوچک آن نیست. لباسی را تهیه کنید که کاملا اندازه شما باشد.

 

لباس خود را متناسب با فصل انتخاب کنید

واضح است که در فصل های گرم سال نیاز به لباس ورزشی خنک دارید، این در حالی است که برای فصل های سرد باید از لباس های گرم تری استفاده کنید. علی الخصوص اگر در فضای باز و به غیر از باشگاه ورزش می کنید. در محیط های باز به هنگام ورزش سر، پا و دست های خود را بپوشانید. همچنین سعی کنید از لباس هایی که لایه بیرونی ضد آب دارند استفاده کنید.

 

پر فروش ترین لباس های ورزشی برای بانوان

شما هر لباس ورزشی را متناسب با سلیقه خود می توانید انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید که لباس انتخابی شما قابلیت جذب رطوبت را داشته باشد و همچنین باعث ایجاد بوی بد نشود. البته کیفیت را هم نادیده نگیرید. بانوان نیز می توانند برای مواقع ورزشی خود لباس های مناسب انتخاب کنند. از پرفروش ترین لباس ورزشی زنانه که در فروشگاه شرافیت عرضه می شود می توان به موارد زیر اشاره داشت:

 

مانتو و لگ ورزشی

اگر در محیط باز همچون پارک ورزش می کنید با توجه به شرایط کشورمان، نیاز به یک پوشش مناسب دارید. ما به شما مانتو و لگ ورزشی را پیشنهاد می کنیم. لگ های ورزشی جذب که دست-وپاگیر نیستند و می توانید به راحتی فعالیت خود را انجام دهید. مانتوهای ورزشی زنانه نیز مدلی جذب دارند اما این جذب بودن چیزی از راحتی آن کم نمی کند. ارتفاع آن بالاتر از زانو شما خواهد بود و در طرح های مختلف تولید شده است. می توانید مدل چاک دار و ... را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. رنگبندی آن ها نیز بسیار زیاد است. می توانید هم به صورت ست خریداری کنید و هم خودتان ترکیب رنگی مورد علاقه تان را با لگ و مانتو ایجاد کنید.

 

رکابی و لگ ورزشی زنانه

زمانی که مشغول ورزش کردن در باشگاه هستید، آزادی بیشتری برای انتخاب لباس ورزشی خود خواهید داشت. رکابی و لگ ورزشی زنانه یکی از انتخاب هایی است که پیش رو دارید و باعث می-شود استایلی منحصر به فرد داشته باشید. رکابی و لگ زنانه را می توانید به صورت ست و یا تکی سفارش دهید. این ترکیب جز پرفروش ترین ست لباس ورزشی شرافیت است که برای بانوان جوان توصیه می شود. به راحتی ورزش کنید و با این ست سلامت خود را تضمین نمایید.

 

پر فروش ترین لباس های ورزشی برای آقایان

درست است که داشتن استایلی ورزشی باعث افزایش اعتماد به نفس می شود. اما زمانی که از یک ست ورزشی مناسب هم استفاده کنید اعتماد به نفس دوچندانی خواهید داشت. انتخاب برای آقایان بسیار گسترده تر است. می توانید از هر لباسی برای هر فضایی استفاده کنید. انتخاب با شخص شما است. اما ما از بین تنوع مدل های سل لباس ورزشی شرافیت مدل های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

تیشرت و شلوارک مردانه

یکی از محبوب ترین ست ها برای اقایان می باشد که راحتی را برایتان به ارمغان می آورد. تیشرت های عرضه شده به دو صورت آستین کوتاه و آستین سه ربع می باشند. انتخاب بستگی به خودتان دارد. تیشرت های عرضه شده در فروشگاه شرافیت به دو صورت گشاد و جذب موجود است. مدل ها گشاد راحتی بیشتری برایتان خواهند داشت اما جذابیت مدل های جذب نیز غیر قابل انکار است. تیشرت و شلوارک مردانه به دو صورت ست و تکی به فروش می رسد. اگر خیلی به استایل و پوشش خود توجه می کنید بهتر است مدل های ست آن را خریداری نمایید. در غیر این صورت طرح های متنوعی از تیشرت و شلوارک ها وجود دارد که می توانید انتخاب کرده و خریداری نمایید. البته ناگفته نماند که ست آن ها قیمت بیشتری به نسبت تک دارند اما در حالت کلی از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند که می توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

 

 

رکابی و شلوارک ورزشی

از دیگر لباس های پرفروش برای آقایان، رکابی و شلوارک ورزشی است. اگر سابقه زیادی در بدنسازی دارید و هیکل خود را به اصطلاح ساخته اید از این ست غافل نشوید. این شلوارک ها بسیار راحت هستند و مشکلات لگ و جذب بودن را ندارند. البته اگر از کوتاه بودن آن احساس خوشایندی ندارید می توانید از لگ ست به همراه آن نیز استفاده کرده و از زیر شلوارک بپوشید. این پیشنهاد برای اشخاصی که از جذب بودن لگ های ورزشی نیز رنج میبرند توصیه می شود. برای جذابیت بیشتر بهتر است از لگ های تیره و شلوارک های رنگی استفاده کنید. تضادی که بین آن ها ایجاد می-شود بسیار زیبا خواهد بود. همانند سایر ست لباس ورزشی شرافیت،رکابی و شلوارک های ورزشی نیز به صورت تکی و ست به فروش می رسند. نگران سایزبندی هم نباشید. در هر سایزی که بخواهید می توانید شلوارک و رکابی ورزشی را از این فروشگاه تهیه کنید.

 

چرا فروشگاه شرافیت را برای خرید لباس انتخاب کنیم؟

بی شک تا به امروز با فروشگاه های ورزشی بسیاری مواجه شده اید، اما شرافیت یک فروشگاه ایده آل است. چرا که تنوع لباس های آن بسیار بیشتر از چیزی است که فکر می کنید. با هر سلیقه ای که باشید می توانید لباس مد نظر خودتان برای ورزش را از آن تهیه کنید. علاوه بر لباس های ورزشی می توانید سایر نیازهای خودتان در باشگاه را نیز با این فروشگاه رفع کنید. چرا که محصولات دیگری همچون ساک ورزشی و... نیز ارائه می دهد. مهم ترین ویژگی این فروشگاه این است که جنسیت در آن وجود ندارد. چه مرد باشید چه زن، با هر سایزی، می توانید لباس خود را از شرافیت خریداری نمایید.

 

تجربه حس لذت بخش ورزش با شرافیت

محصولاتی که فروشگاه شرافیت در اختیار مشتریان و ورزشکاران قرار می دهد، از نظر کیفیت به صورت تضمین شده است. تمامی جنس ها به صورت اصل و از بهترین برندها در اختیار شما قرار می-گیرد. از طرفی با توجه به کیفیت بالایی که دارد، از قیمت مناسبی هم برخوردار است. شما می توانید به دو صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری خرید خود را از فروشگاه شرافیت انجام دهید. هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. در هرجای ایران که هستید با لباس های این مجموعه بدرخشید و از ورزش کردن لذت ببرید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.