پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : صعود به لیگ قهرمانان برای بارسلونا ناچیز است اما باید واقع بین بود . فاتی با ضربه بد هم گل میزند . تیم بی انگیزه است ؟

کد خبر : 120943  |  زمان ارسال : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز میگوید که اگرچه امروز تیمش بهترین بازی را به نمایش نگذاشت اما اعتراف کرد که پیروزی برابر تیمی مثل بتیس کار ساده ای نیست .

 

ریکارد تورکومادا از رادیو کاتالونیا : شما امروز به هدف یعنی لیگ قهرمانان رسیدید . آیا راضی هستید یا اشتهای بیشتری دارید ؟

خوشحالم چون فصل سختی بود . در نیم فصل دوم در استادیوم های دشوار موفق به کسب 3 امتیاز شدیم و مقابل ده تیم برتر جدول برنده شدیم . لحظات زیبایی داشتیم و به شرایط خوبی رسیدیم . همچنین نشان دادیم که تیم رقابتی هستیم . امروز بهترین بازی را نداشتیم و الکی توپ از دست میدادیم . مهمترین نکته اما این بود که بازیکنان ما با وجود شکست های اخیر تسلیم نشدند و مثل همیشه جنگیدند . باید نظم بهتری پیدا کنیم زیرا نداشتن آن به معنای عدم کسب جام است . تغییرات محسوسی داشته ایم و ذهنیت تیم متفاوت شده اما هنوز نیاز داریم بهتر بازی کنیم . صعود به لیگ قهرمانان حداقل خواسته ماست اما باید واقع بین بود .

 

مارتا رامون از رادیو راک وان : آیا فکر میکنید قادر به قهرمانی در فصل آینده هستید ؟ چه اندازه به شما و چه اندازه به بازیکنان و باشگاه بستگی دارد ؟

البته هنوز فصل تمام نشده اما بله ما از حالا در حال برنامه ریزی برای فصل بعد هستیم . ما از حالا متوجه مشکلات هستیم و این نکته مهمی است . باید برای برنامه هایمان تلاش کنیم . اکنون حفظ رده دوم هدف ماست و من در چنین شرایطی تا حدی راضی هستم . ما موفق به کسب جام نشدیم اما وقتی من در نوامبر روی نیمکت قرار گرفتم هدف ما صعود به لیگ قهرمانان بود .

 

آدریا آلبتس از کادنا سر : آیا این پیروزی باعث کاهش فشار از روی شما شد ؟ آیا صعود باعث رضایت شما شده یا همچنان نگران بازی ها هستید ؟

اول از همه من از این پیروزی خوشحالم اما باید آن را آنالیز کنم . از روی نیمکت به نظر میرسید آرامش ندارم زیرا توپ های زیادی را از دست دادیم . مطمئنم که این تیم تا انتها میخواهد بجنگد . این روحیه در نوامبر نبود اما در طول فصل تغییر کرد . بازی امروز نزدیک بود و پیروزی در استادیوم بتیس کار هرگز آسان نیست . در آن زمان حضورمان در مسابقات اروپایی در خطر بود اما امروز در رده دوم هستیم و این باید در نظر گرفته شود .

 

هلنا کاندیس از کادنا کوپه : بوسکتس و آلبا بازیکنانی هستند که بیشتر از همه از آنها استفاده میکنید . امروز آلبا در دقیقه 94 گل تعیین کننده ای زد اما در نیمه دوم مشخص بود که مشکلات جسمانی دارد . نظر شما درباره فداکاری های این مدافع چپ در چنین مواقعی چیست ؟

من همیشه این را گفته ام که آلبا , بوسکتس و پیکه نسبت به تیم همیشه متعهد هستند و این فقط در زمین نیست . این کاپیتان ها بارها مورد انتقاد قرار گرفته اند اما آنها جنگیدند و در لحظات سخت این را نشان دادند . این بارسلونا است . بازی در این باشگاه مسئولیت است و آنها این را ثابت کردند و میخواهند در خط مقدم باشند . جوردی امروز مشکلات جسمانی داشت اما میخواست همچنان بازی کند . من از او راضی هستم .

 

آلفردو مارتینز از اوندا سرو : در مورد گلهای امروز چه نظر دارید ؟

میدانستیم که بتیس در محوه جریمه خیلی خوب دفاع میکند اما در مورد گل اول توانستیم بر آن غلبه کنیم و آنسو فاتی نشان داد یک ستاره است . بسیار خوشحالم که بازیکنی داریم که قادر به ایجاد تفاوت ها است . او میتواند از یک موقعیت نصفه نیمه نیز گل بزند . در مورد گل دوم از روی ارسال آلوز و فرار به موقع آلبا بود و منجر به گل زیبایی شد .

 

آنسو امروز در چپ بازی کرد . شما بیشتر او را برای کجا در نظر دارید ؟

در این مورد با او صحبت کردم . میخواستم متوجه شوم که در کجا احساس بهتری دارد . او قبل از رفتن به زمین گفت که سمت چپ را ترجیح میدهد .  او حتی بدون ضربه زدن ضربه خوب به توپ هم قادر به گلزنی است . از بازگشت او خوشحالم .

 

جوردی بلانکو از ای اس پی ان : آیا احساس نمیکنید که سوخت تیم بعد از چند هفته دشوار تمام شده ؟

چند بازیکن تیم قبلا قهرمانی های بسیاری کسب کرده اند و در حال حاضر تا پایان شانس کسب جام را ندارند بنابراین برای آنها سخت تر است . اما این واقعیت ماست و فصل آسانی نداشتیم . همه برای رسیدن به هدفمان یعنی لیگ قهرمانان تلاش کردند . فکر میکنم اخیرا سطح بازی ما کاهش داشته اما شدت بازی نه .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.