پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : خوب بازی نکردیم اما این ربطی به انگیزه ندارد . دمبله تاثیرش را نشان داد . وضعیت آرائوخو ؟

کد خبر : 121018  |  زمان ارسال : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز در کنفرانس خبری بازی با سلتاویگو شرکت کرد . او اعتراف کرد که تیمش بازی خوبی به نمایش نگذاشت .

 

بارسا تی وی : برای نیمه اول چه ایده ای داشتید ؟

میخواستیم 3-4-3 را امتحان کنیم که خوب نشد و تیم راحت نبود . بنابراین به 4-3-3- برگشتیم و جوردی آلبا به موقعیت خودش رفت . خوب بازی نکردیم اما در نیمه اول با این وجود 2 گل زدیم . در نیمه دوم نیز توپ هایی را به شکل احمقانه از دست دادیم که کارت قرمز حریف وضعیت را تغییر داد .

 

مارتا رامون از راک وان : آرائوخو دچار ضربه مغزی شد و شب در بیمارستان می ماند . وقتی آمبولانس در زمین بود شما چه احساسی داشتید ؟

نگران بودیم که مساله جدی باشد . دکتر به ما گفت که آرائوخو هوشیار شده و خطری وجود ندارد . اگر همه چیز خوب پیش برود او به زودی ( فردا ) به خانه میرود .

 

آدریا آلبتس از کادنا سر : دمبله 14 پاس گل داده اما فقط 1 گل زده است . آیا با این حال بازیکنی فوق العاده است ؟

بارها گفتم که عثمان تفاوت ها را رقم میزند .فقط گلزنی مهم نیست بلکه پاس گل , دفاع کردن , موقعیت یابی درست و چیزهای دیگر نیز اهمیت دارد . امروز او زمانی به کمک ما آمد که عملکردمان خوب نبود .

 

آلفردو مارتینز از اوندا سرو : آیا نسبت به رتبه دوم اعتماد به نفس دارید ؟ چند بازیکن ( پیکه مصدوم و اریک گارسیا محروم ) را ندارید و آرائوخو را هم در دسترس نیست :

این کارت ها نباید گرفته میشد و بیشتر از آن نمیخواستیم آرائوخو را دست بدهیم . هرچند امروز به دومی نزدیک شدیم اما هنوز نایب قهرمان نشده ایم . منتظر نتیجه رقبا هستیم و بعد برای پیروزی به مصاف ختافه میرویم . بوسکتس به ترکیب برمیگردد و این خبر خوبی است . قطعا باید از امروز بهتر باشیم اما اثربخشی امروز تیم شایسته تحسین است .

 

هلنا کاندیس از کادنا کوپه : انتقال هالند به منچسترسیتی رسمی شد . آیا احساس ناامیدی میکنید ؟

برای او در باشگاه جدیدش بهترین ها را آرزو میکنم . از نظر مالی قادر به رقابت با سیتی نبودیم .

 

جوزپ کاپل از رادیو ناسیونال : چگونه باید به بازیکنان در مسابقات آخر درحالی که خبری از جام نیست روحیه داد ؟

بازیکنان روحیه دارند زیرا میخواهیم دوم شویم و فصل آینده برای قهرمانی بجنگیم . شرایط مالی باشگاه هم مهم است . امروز ما بهترین عملکرد را نداشتیم اما این به معنای نداشتن انگیزه نیست . از این پیروزی که ما را به هدفمان نزدیک کرد خوشحال هستم .

 

ادو پولو از موندو دپورتیوو : ریکی پویچ برای حضور در ترکیب اصلی چه چیزی ندارد ؟

امروز میخواستیم سیستم متفاوتی را تست کنیم و نیاز به بازیکنان خاصی بود . به همین دلیل این ترکیب را انتخاب کردیم . گاوی و ممفیس دپای برای ترکیب اصلی رقابت میکنند . ریکی در نیمه دوم خوب کار کرد و از او راضی هستم . نمیتوانم چیزی را مقصر بدانیم فقط به خاطر رقابت است .

 

 ال چیرینگیتو : مصدومیت پدری روی سبک بازی چه تاثیری داشته و چطور تیم در نیمه دوم متحول شد ؟

گاهی باید ساده تر بازی کرد و مهمترین مساله از دست ندادن توپ است . ما این را تمرین کرده بودیم . میخواهیم پیشرفت کنیم و بازی امروز نشان داد که همیشه نمیتوان خوب بود . به سازماندهی بهتری نیاز است که در بازی های قبلی هم در دقایقی آن را نداشتیم . همچنین باید این را در نظر داشت که ما چند بازیکن مهم را اخیرا نداشته ایم : پیکه , بوسکتس و پدری

 

فرم دپای را چطور ارزیابی میکنید ؟ آیا مهاجم هلندی با توجه به وضعیت مالی در تیم می ماند ؟

پس از پایان فصل وضعیت را بررسی میکنیم . برای من ممفیس بازیکن مهمی است که باعث تفاوت ها در زمین میشود . او یک رهبر است و از او راضی ام .

 

امروز ترکیب 3-4-3 را امتحان کردید اما راحت نبودید . آیا در آینده هم از این سیستم استفاده میکنید ؟

بله اما بازی با این سیستم خطرناک است و باید خیلی خوب سازماندهی کنیم . معمولا اگر نیاز به تغییر شرایط داشته باشیم به سیستم سابق برمیگردیم . فکر میکردم امشب برای استفاده از این سیستم از ابتدا فرصت خوبی است اما خوب کار نکردیم و به سیستم سنتی برگشتیم و دوباره بازی را تحت کنترل گرفتیم .

 

برنامه ها برای فاتی در آینده نزدیک چیست ؟

میخواهم آنسو فاتی دقایق بازی بیشتری بگیرد و به ریتم بازی برگردد . امروز احساس خوبی داشت و به مرور بهتر و بهتر شد . فکر میکنم او بتواند مقابل ختافه کمی بیشتر در زمین باشد اما باید ببینم نظر پزشکان چیست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.