پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی : شاید فردا آخرین بازی دمبله باشد ; لواندوفسکی؟ کار با بایرن سخت است !

کد خبر : 121265  |  زمان ارسال : شنبه 31 اردیبهشت 1401

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی مقابل دوربین ها ایستاد

 

ژاوی هرناندز در آخرین کنفرانس مطبوعاتی این فصل خود نشست و به سوالات پاسخ داد

 این بازی از نظر نتیجه اهمیت دارد. دوست دارم ببینم که تیم احساس خوبی دارد. پیروزی هدف اصلی نیست، هدف اصلی ما تمام کردن فصل با احساس خوب است. ویارئال بهترین تیمی است که ما را تحت تاثیر قرار داده است. آن ها حریف سختی هستند. باید شخصیت داشته باشید و باعث لذت هواداران شوید. موقعیت ها و گل هایی را شاهد خواهیم بود. ما از شرایطی نجات پیدا کردیم که می توانست بدتر از این باشد. از کمتر به بیشتر رسیدیم. رقابت کرده ایم اما به چیزی که می خواهیم نرسیده ایم. باید فاتح عناوینی می شدیم. به خودم نمره ای نمی دهم چون هر چه بگویم مورد انتقاد قرار می گیرم. ما پیشرفت زیادی داشته ایم. من اولین کسی هستم که از خودم خواسته های بیشتری دارم.

تقویت تیم |

  رئیس این اطمینان خاطر را به من داده است که ما قادر به تقویت تیم خواهیم بود. ما برنامه ای داریم و سعی می کنیم آن را اجرا کنیم. شرایط اقتصادی جدی است اما صحبت در مورد این مسائل و پول بر عهده من نیست. نمی توانیم پول زیادی خرج کنیم. شرایط اقتصادی ما به این گونه است. ما وارد رقابت برای جذب هالند یا ام باپه نشدیم اما این چیزی است که به ما رسیده است. نیازی به نگاه کردن به گذشته نیست. باید رقابت کنیم و دوباره فاتح عناوین شویم. باید از الان به بعد رقابت طلب باشیم.

ام باپه |

از من سوال دیگری بپرسید. ام باپه، اجازه دهید هر کاری می خواهد انجام دهد و خوشحال باشد. ما وارد این بحث نمی شویم. این سوال را درک نمی کنم.

خروجی ها |

 بعضی نظر مرا می دانند و باید به دنبال راه حلی باشند. الان زمان تصمیم گیری است و به همین علت من سرمربی هستم... احساس بدی دارم اما باید تصمیم گرفت. باید به عنوان یک سرمربی و یک باشگاه صادق باشید. بازیکنان نسبت به این مسئله واکنش بسیار خوبی داشتند، بعضی مرا سورپرایز کرده و تحت تاثیر قرار دادند. این ها تصمیمات سختی است، نمی خواهم تصمیمات تلخی باشند. آن بازیکنان در تیم دیگری خوشحال تر خواهند بود، این یک حقیقت است و گاهی حقیقت سخت است.

نقل و انتقالات |

 نه برای من، بلکه برای باشگاه. من مسئول هستم. باید تلاش کنیم تا دوباره رقابت کنیم. پیشرفت کرده ایم اما باید چیزهایی را تغییر دهیم تا رقابتی تر باشیم و فاتح عنوانی شویم که هدف باشگاه است. باید از هر نظر پیشرفت کنیم، از نظر روانی، جسمی و... که از نظر جسمی پیشرفت داشته ایم و باید تیم را با وجود دو بازیکن در هر پست تقویت کنیم.

دمبله |

      این می تواند آخرین بازی او باشد، درست مانند بعضی دیگر از بازیکنان. ممکن نیز هست که این طور نباشد و او تمدید کند. او بازیکنی تعیین کننده است. او را واقعاً دوست دارم و خوش بین هستم. باید خوش بین باشیم. او بازی های فوق العاده ای انجام داده و نبود او احساس شده است. امیدوارم عثمان در بارسلونا بماند.

فروش دی یونگ |

  اینجا به صحبت در مورد مسائل اقتصادی باز می گردیم. او برای من یک بازیکن استثنایی و مهم است که می تواند عصری را رقم بزند، بسیار توانا و بسیار مسلط است و می تواند به ما کمک زیادی کند اما به صحبت در مورد پول بازمی گردیم که من نمی خواهم در موردش صحبت کنم. برای من فرنکی بازیکن فوق العاده و مهمی است، او را دوست دارم و فکر می کنم می تواند بخشی از یک عصر مهم در باشگاه باشد. بازیکنانی که در تیم می مانند، باید بازیکنانی باشند که پیشرفت می کنند و در بازی ها مشارکت دارند، نه بازیکنانی که بازی نخواهند کرد. بازیکنانی باید بمانند که در پست خود رقابت کنند.

لیگ قهرمانان زنان |

  برای آن ها آرزوی موفقیت دارم. تیم زنان کار فوق العاده ای انجام می دهد. آن ها را در خانه خواهیم دید، برای شان بهترین ها را آرزو داریم و امیدواریم مقابل لیون سرسخت، جام را به خانه بیاورند.

لواندوفسکی |

این یکی از گزینه‌ها و احتمالات است. او قبلاً علناً گفته است که می‌خواهد برود. مذاکراتی در جریان است. مذاکره با بایرن مونیخ اسان نخواهد بود ولی در کل او یکی از گزینه های ما است

پول ها |

دوست داشتیم که برای بازیکنانی مانند هالند و ام باپه رقابت کنیم ولی شرایط ما همینی است که میبینید . امروز باید کنار هم باشیم تا باشگاه را دوباره به جایگاهش برگردانیم

پیش فصل |

پیش فصل خودمان را از 4 جولای ( 13 تیر ) شروع خواهیم کرد و فرصت کافی برای سفر به آمریکا را داریم

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.