پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاتریس اورا : گواردیولا برنده لیگ قهرمانان میشد چون مسی را داشت !

کد خبر : 121292  |  زمان ارسال : یکشنبه 1 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - پپ و پاتریس در این مدت جنجال آفرین شده اند

 

درگیری بین پاتریس اورا و پپ گواردیولا همچنان ادامه دارد. در آخرین قسمت، اورا به آخرین اتهام پپ مبنی بر بی شخصیتی او و هم تیمی هایش زمانی که بارسلونا منچستریونایتد را در فینال لیگ قهرمانان 2011 شکست داد، پاسخ داد.

پاتریس اورا به منچستر ایونینگ نیوز گفت:

"من متوجه نشدم صادقانه بگویم."
 

من آنقدر در رسانه‌ها نگاه نمی‌کنم و بعدیکی از دوستانم ماجرا را برایم فرستاد که گواردیولا در مورد اینکه شاید پاتریس اورا کار می‌خواهد و یا درمورد زمانی صحبت کنم که آن ها با بارسا ما را نابود کرده اند ....

"من برای آمازون پرایم کار می‌کردم و فقط گفتم بازی کردن زیر نظر گواردیولا، وقتی شخصیتی دارید، باید سخت باشد.

من در مورد بازیکنانی صحبت می کنم زمانی که با او بازی می کردند و همیشه می گویند که او مشکل ساز بوده است. آنچه من گفتم خوب بود، اما حالا اگر می خواهید صحبت کنید، من صحبت خواهم کرد. من هیچ بازیکن سیتی را نمی بینم که  از ته دل پپ را دوست داشته باشد.

او یک نابغه است، اما به عنوان یک فرد، من شخصاً او را نمی‌شناسم. من تعجب کردم که او وقتش را گذاشته تا جواب صحبت های من را بدهد  من یک بازیکن بازنشسته هستم، کارم را انجام می‌دهم.

"من کمی تعجب کردم. اما من، همیشه خوشحالم، هیچ نفرتی در قلبم نیست. اما وقتی مردم می خواهند مسخره کنند، من برای آن آماده هستم.

"اتفاقا، او پیروز شد زیرا ژاوی، اینیستا و [لیونل] مسی را داشت. البته که، شما قهرمان لیگ قهرمانان خواهید شد. اما از آنجایی که او امروز آنها را ندارد، خیلی وقت است که رنگ قهرمانی در این رقابت ها را ندیده است"

 

 گواردیولا از زمانی که بارسا را ​​ترک کرد، علیرغم عملکرد خوب در تورنمنت های داخلی، واقعاً در لیگ قهرمانان ناموفق بوده است.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.