پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

7 بازیکن بارسا که در تابستان بازیکن ازاد می شوند

کد خبر : 121330  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 خرداد 1401

عثمان دمبله

بارسلونا همچنان در حال مذاکره با عثمان دمبله و ایجنتش برای قرارداد جدید است. طبق آخرین گزارش ها، باشگاه و این بازیکن در مسائل مالی بسیار از هم فاصله دارند و به نظر می رسد او در حال جدایی است.

سرجی روبرتو

انتظار می رود این هافبک این هفته قرارداد جدیدی امضا کند. سرجی در کمپ نیوکمپ می ماند.


لوک دی یونگ

مهاجم هلندی به صورت قرضی در بارسا حضور دارد اما این باشگاه گزینه خرید غیر اجباری دارد. به نظر می رسد که کاتالان ها قصد ندارند این بند را فعال کنند، بنابراین او به سویا باز خواهد گشت، اگرچه لووک علناً گفت که از ادامه نقش خود به عنوان یک بازیکن تعویضی خوشحال است


دنی آلوز

دنی آلوز دوست دارد بماند اما تصمیم کاملاً بر عهده ژاوی و سلسله مراتب بارسا است. آنها هنوز تماس نهایی را انجام نداده اند، اگرچه به نظر می رسد احتمال خروج او بیشتر باشد.


فران جوتگلا

بارسا می تواند قرارداد فران جوتگلا را برای یک فصل دیگر تمدید کند. و به نظر می رسد این کاری است که آنها قبل از اینکه به او فرصتی در پیش فصل بدهند یا او را به صورت قرضی برای دقایق بازی بیشتر راهی تیم دیگری کنند ، انجام خواهند داد.


آداما ترائوره

این مهاجم در حال حاضر تا پایان ژوئن به صورت قرضی است. بارسلونا می تواند آداما را با 30 میلیون یورو بخرد اما ظاهراً آنها قصد انجام این کار را ندارند.


جاندرو اورلانا

اورلانا یکی دیگر از بازیکنان با استعداد لاماسیا است که گهگاه پس از آمدن ژاوی به تیم اصلی دعوت می شود. بارسا می تواند قرارداد او را دو سال دیگر تمدید کند اما هیچ گزارشی در مورد اینکه آیا آنها مایل به انجام این کار هستند یا خیر دیده نشده است

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.