پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش جالب ریبری به آینده لواندوفسکی : بارسلونا یک گزینه عالی برای رابرت است

کد خبر : 121342  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - فرانک ریبری هم تیمی سابق رابرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ به تمایل این مهاجم لهستانی برای ترک باشگاه آلمانی واکنش نشان داد .

 

ریبری گفت :

او سال های زیادی در باشگاه بوده است . کاملا طبیعی است اینطور فکر کنیم زمان تغییر برایش فرا رسیده . من از صحبت هایش اینطور برداشت کردم که او نیاز فوری به تغییر را احساس میکند . البته امیدوارم حرف های من را درست متوجه شده باشید : بایرن باشگاه بزرگی است , یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است اما گاهی اوقات شما فقط احساس میکنید نیاز به تغییر دارید و در مورد رابرت نیز اینگونه است .

 

اگر یک فوتبالیست مجبور به ماندن شود ناامید و عصبانی خواهد شد . من میخواهم راه حلی پیدا شود که همه را خوشحال کند . من باشگاه را درک میکنم زیرا پیدا کردن بازیکنی مثل لواندوفسکی خیلی سخت است - زیرا او بهترین مهاجم سال های اخیر جهان است و هیچ باشگاهی چنین بازیکنی را به صورت داوطلبانه نمیفروشد .

 

بارسا هم بارساست . مطمئنا مشکلات خودشان را دارند اما حتی اگر مثل 5 یا 6 سال گذشته قوی نباشند باز هم تیم عالی هستند . آنها آن موقع تیم شگفت انگیزی داشتند و بازیکنانی که سالها در کنار هم بازی میکردند : مسی , ژاوی , اینیستا , پیکه , آلوز و آلبا .. الان شرایط آنها فرق کرده اما از نظر استعداد کمبودی ندارند . اگر لوا بایرن را ترک کند , بارسلونا برای او گزینه خوبی خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.