پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان لاپورتا : حتی با درآمد 600 میلیون یورویی هم فیرپلی لالیگا رعایت نمیشود . امضای قرارداد با CVC ؟

کد خبر : 121371  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با ال اسپورتیوو مصاحبه ای مفصل انجام داد که در چند بخش منتشر میشود و میتوانید از طریق مطالب مرتبط همین خبر به آنها دسترسی داشته باشید .

 

لاپورتا در این مصاحبه درباره فصل 2021/22 و چشم اندازهای فصل جدید صحبت کرده است . همچنین رئیس بارسلونا درمورد وضعیت مالی گفت که به اعتقادش شرایط آسانی نیست .

 

گفتید شکست عواقبی دارد . اگر شرایط مالی اجازه دهد انتظار میرود تغییراتی ( در بازیکنان ) داشته باشید :

واضح است . شکست عواقبی دارد . به همین دلیل ما مربی را تغییر دادیم . ما سال قبل قهرمانی را از دست دادیم و بعد از آنکه شروع خوبی نداشتیم تغییری اتفاق افتاد . حالا تیمی داریم که باید بازسازی شود تا امکان رقابت بهتر را داشته باشد .

 

ما شرایط و قراردادهای بدی را از هیئت مدیره قبلی به ارث بردیم و باید تصمیماتی میگرفتیم . گاهی آنها شدید بودند اما در عین حال متناسب با شرایط مالی باشگاه بودند . چیزی که به ارث بردیم کشنده بود و این یک واقعیت است . رفع مشکل زمان بر است . ما گزینه های زیادی داریم اما هیچکدام عالی نیست زیرا همه آنها شامل فروش امتیاز تلویزیون یا مشارکت با شرکت های دیگر است . از نظر آنها ما معیارهای لازم را داریم .

 

واکنش لیگ به باشگاهی مثل بارسلونا که نیاز به درآمد دارد باورکردنی نیست . لالیگا اجازه نمیدهد سقف دستمزد داشته باشیم . ما مطابق استاندارها هستیم اما آنها محدودیت های بیشتری وضع کردند . حتی درآمد 600 میلیون یورویی نیز طبق قوانین لالیگا هیچ مزیتی برای ما ندارد . اگر بخواهیم روی عملیات خرید بازیکنی کار کنیم , لالیگا اینکار را برایمان سخت میکند . بودن با چنین قوانینی بسیار سخت است .

 

اگر لالیگا از خودش انعطاف نشان ندهد چه ؟

به گفتگو ادامه میدهیم و تلاش میکنیم تا لالیگا را برای داشتن سقف دستمزد متفاعد کنیم وگرنه نمیتوانیم هیچ بازیکنی برای فصل بعد جذب کنیم . چند عملیات ( خرید بازیکن ) را آماده داریم اما لیگ از ما میخواهد طبق شرایط آنها عمل کنیم تا محدودیت ها به حداقل برسد . اما با ما همکاری نمیکند . مثل فروش 10 درصد از حق پخش تلویزیونی که میخواهیم در صورت انجام آن شرایط بهتر شود .

 

آیا درباره CVC هم صحبت میکنید :

بله

 

شما دوشنبه در مادرید بودید . آیا پیشرفتی اتفاق افتاد ؟

خیلی کم . ما معقتدیم که اگر با CVC قرارداد امضا کنیم باید بارسلونا در آن سود کند . در غیر این صورت منطقی نیست . درحال برنامه ریزی عملیات های زیادی برای بهبود وضعیت مالی هستیم و لالیگا به جای کمک به ما آسیب میزند که این من را شگفت زده کرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.