سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان لاپورتا : ژاوی گفته روبرتو را میخواهد . فران تورس به خاطر پدری افت کرد وگرنه او عالیست . آینده ترائوره ؟

کد خبر : 121372  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با ال اسپورتیوو مصاحبه ای مفصل انجام داد که در چند بخش منتشر میشود و میتوانید از طریق مطالب مرتبط همین خبر به آنها دسترسی داشته باشید .

 

لاپورتا در این مصاحبه درباره فصل 2021/22 و چشم اندازهای فصل جدید صحبت کرده است . همچنین رئیس بارسلونا درمورد وضعیت مالی گفت که به اعتقادش شرایط آسانی نیست .

 

تمدید با روبرتو هم به فیرپلی مالی بستگی دارد ؟

فیرپلی روی همه چیز تاثیر دارد . ما زمانی یک قرارداد را اعلام میکنیم که فیرپلی در آن رعایت شده باشد . سرجی روبرتو را مربی میخواهد . او سبک ما را درک میکند و مدت زیادیست که در بارسلونا بازی میکند . ژاوی میگوید که داشتن چنین بازیکنانی به تیم کمک میکند . قصد داریم قراردادش را تمدید کنیم اما تاکنون فیرپلی مانع شده است .

 

گاوی چطور :

مدت هاست که پیشنهاد ما در دست ایجنت اوست . در مورد قبول آن چیزی نمیدانیم . میگویند که آن را با بقیه مقایسه و جواب ما را خواهند داد . ما موضع خودمان را مشخص کرده ایم .

 

آیا مقایسه پیشنهادات ضرر دارد ؟

بله و من متوجه اینکار نمیشوم . گاوی فوتبالیستی است که همه او را دوست دارم . او 17 سال دارد و آینده بزرگی دارد . من نمیفهمم چرا ایجنت او بازی میکند و مقایسه انجام میدهد . به نظرم پیشنهاد ما واقعا قابل قبوله و ما از آن فراتر نمیرویم زیرا نمیخواهیم با چنین اقداماتی باشگاه را نابود کنیم . معیارهای ما مشخص است . ما پیشنهادات عالی ارائه میدهیم اما ایجنت او مقایسه میکند و آنها را به تعویق می اندازد و من اینکار را درک نمیکنم . من این وضعیت را دوست ندارم . من به او پیشنهاد میدهم در اسرع وقت پیشنهاد را قبول کند زیرا این به برنامه ریزی برای فصل جدید کمک میکند .

 

در زمستان یک سرمایه گذاری بزرگ روی فران تورس کردید . نیم فصل اول او چگونه بود ؟

از نظر دستمزد او در جایگاه درستی قرار دارد . او بازیکنی است که مهارت فنی بالایی دارد و برای تیم ملی بازی میکند . او باتجربه است . از او خیلی راضی هستیم . سازگاری با بارسلونا زمان میبرد . وقتی پدری در زمین بود فران هم تمام تلاشش را میکرد . وقتی پدری حضور دارد مهاجمان بهتر بازی میکنند . پدری هافبکی است که به مهاجمان خیلی کمک میکند . بازی پدری برای فران مناسب بود . این بهانه نیست اما واقعا اینطور بود . بازیکنانی داشتیم که روی فرم بودند اما مصدوم شده اند . با این حال از بازی و نگرش فران خیلی راضی هستم .

 

ترائوره در زمستان به باشگاه آمد . بند خرید 30 میلیونی در قراردادش است . در روز معارفه گفتید میخواهید آن را فعال کنید . آیا هنوز هم همینطوره ؟

از آدما راضی هستیم . او به تیم چیزهایی داد و من شکایتی از او ندارم . من یکبار دیگر به فیرپلی مالی اشاره میکنم . قیمت او بالاست و شرایط بازار تغییر کرده است . ما همچنین ترینکائو را داریم که وضعیت مشابه دارد زیرا از نظر قیمت مشابه است . خواهیم دید چه میشود . به این بازیکنان علاقه داریم اما باید فیرپلی را رعایت کنیم .

 

آینده دنی آلوز چطور ؟

به تصمیم مدیران ورزشی و مربی بستگی دارد . از بازی های او , از فضایی که ساخت و کمکی که به جوانان کرد خوشحال هستیم . از او ممنونیم . حالا باید خود بازیکن , مربی و مدیر ورزشی تصمیمی بگیرند . دنی میخواهد در جام جهانی بازی کند . اگر مشخص شود که در برنامه های ما به او بازی نمیرسد میتواند به او آسیب بزند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.