پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان لاپورتا : مشکل یوفا تقسیم قدرت است . آیا ممکن است بارسلونا محروم شود ؟

کد خبر : 121374  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 خرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با ال اسپورتیوو مصاحبه ای مفصل انجام داد که در چند بخش منتشر میشود و میتوانید از طریق مطالب مرتبط همین خبر به آنها دسترسی داشته باشید .

 

لاپورتا در این مصاحبه درباره فصل 2021/22 و چشم اندازهای فصل جدید صحبت کرده است . همچنین رئیس بارسلونا درمورد وضعیت مالی گفت که به اعتقادش شرایط آسانی نیست .

 

رابطه شما با یوفا چطور است ؟

سرد . معتقدیم که لیگ قهرمانان میتواند از نظر جذابیت و درآمد ارتقاء پیدا کند . باشگاه های حامی سوپرلیگ میخواهند راه حلی پیدا کنند و این راه حل ها واقعی هستیند . ما در آن هستیم پس باید روی آن نقش داشته باشیم . یک مشکل مدیریتی وجود دارد اما فکر میکنم میتوانیم با یوفا به توافق برسیم . باشگاه ها باید حاکم بر آن باشند و یوفا هم حرف هایی دارد . باید در مورد تقسیم پول صحبت کرد .

 

آیا نگران محرومیت احتمالی به همراه رئال مادرید و یوونتوس هستید ؟

راستش فکر نمیکنم محرومیتی علیه ما اعمال شود . باشگاه ها در حال دفاع از ارزش های اتحادیه اروپا یعنی رقابت آزاد هستند . میخواهیم فوتبال در قاره کهن باثبات باشد و نهادهای مرتبط با روسیه و کشورهای عربی باعث اخلال در آن نشوند . این برای دفاع از ارزش های ماست و فکر نمیکنم یوفا بتواند باشگاه ها را برای اینکار مجازات کند . ما در لیگ قهرمانان فصل آینده هستیم . اگر فدراسیون ما را تنبیه کند با واکنش اتحادیه اروپا مواجه خواهد شد .

 

آیا با چفرین در تورین ملاقات کردید ؟

بله اما موضوع گفتگو ( سوپرلیگ ) نبود . ما نظراتی را رد و بدل کردیم اما در مورد این درگیری ها نبود . فکر میکنم یوفا متوجه است که ایده ها منطقی است . آنها فقط میخواهند قدرتشان را حفظ کنند نه اینکه آن را با بقیه تقسیم کنند . اما از آنجایی که یک طرف حاضر به گفتگو نیست پس گفتگویی وجود ندارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.