پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راه کار هایی برای داشتن تناسب در اندام

کد خبر : 122109  |  زمان ارسال : سه شنبه 31 خرداد 1401

امروزه میزان چاقی افراد جامعه نسبت به گذشته بیشتر شده است زیرا کم تحرکی و مصرف غذاهای پرچرب توسط افراد در سنین مختلف بیشتر از قبل مشاهده می شود. چاقی باعث کاهش اعتماد به نفس و کاهش ارتباطات فرد با جامعه می شود و این موضوع آسیب های زیادی را از نظر روحی به وی وارد می کند. لاغری و رسیدن به اندام ایده آل رویایی برای افراد چاق است که این روزها دست یافتنی شده است. بله درست شنیدید لاغری و خوش اندامی دیگر یک رویا نیست بلکه توسط بهترین جراح پیکر تراشی، در واقعیت محقق می شود. اگر شما هم می خواهید اندام موزونی داشته باشید پس ادامه مطلب پیکر تراشی را از دست ندهید.

 

پیکر تراشی چیست؟

افراد چاق اگرچه برای رسیدن به اندام ایده آل خود در تلاش هستند اما باید به این نکته نیز توجه کنند که روش لاغری بسیار مهم است و نباید از هر روشی برای لاغری استفاده نمایند. پیکر تراشی به روش هایی گفته می شود که به صورت تهاجمی یا غیر تهاجمی به لاغر کردن بخش هایی از بدن می پردازند.‌ به طور کلی تخلیه چربی از زیر پوست با کمترین تهاجم به وسیله دستگاه های مختلف را پیکرتراشی می گویند. پیکر تراشی انواع مختلفی دارد و هر کدام باید زیر نظر جراح پیکر تراشی انجام شود.

 

کدام بخش های بدن را می توان پیکر تراشی کرد؟

به طور معمول از پیکر تراشی می توان در نواحی که چربی ها انباشته شده اند، استفاده نمود. نواحی رایج در پیکر تراشی شکم، پهلو، پشت، بازو، ران، باسن، ساق و مچ پا است. از روش های کم تهاجم می توان برای غبغب نیز استفاده نمود تا فرم صورت زیباتر از قبل شود.

 

انواع پیکر تراشی

همانطور که گفتیم پیکر تراشی انواع مختلفی دارد و توسط دستگاه های تخصصی و حرفه ای انجام می شود.‌ در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم.

 

۱- پیکر تراشی به روش لیپوماتیک

یکی از روش های لاغری و پیکر تراشی، روش لیپوماتیک است که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته و در سریع ترین زمان از شر چربی های بدن راحت می شوید. در این روش نیازی به ایجاد برش در شکم یا قسمتی که چربی ها تجمع کرده اند نیست. ابتدا یک سوراخ کوچک در سطح مورد نظر ایجاد و میله ای وارد آن ناحیه می شود تا چربی ها را از بدن خارج کند. چربی های خارج شده توسط این روش را می توان برای بقیه قسمت های بدن استفاده نمود تا فرم دلخواه را بدست آورید.

 

۲- پیکر تراشی به روش لیپوست

بهترین جراح پیکر تراشی می تواند از روش لیپوست برای تخلیه چربی های شما استفاده کند. در این روش از تکنیک T.L.A و ویبریشن برای لاغری استفاده می شود. توسط این دستگاه چربی ها به شکل یکنواختی از بدن جدا شده و سپس خارج می شوند و بدین شکل احتمال گلوله شدن چربی ها در این نوع جراحی وجود ندارد. چربی های خارج شده در روش لیپوست مانند لیپوماتیک قابلیت تزریق به سایر بخش های بدن را دارد.

 

تفاوت لیپوماتیک و لیپوست

لیپوست و لیپوماتیک از نظر تکنیک بسیار مشابه هم هستند و جراح پیکر تراشی می تواند از روش دلخواه شما برای تخلیه چربی ها استفاده کند. لیپوست همان لیپوماتیک به صورت پیشرفته است و چربی های خارج شده در آن بیشتر از روش لیپوماتیک می باشد و عوارض کمتری دارد. در این دو روش تنها حجم چربی زیر پوست کاهش می یابد اما به طور کامل حذف نمی شود و پوست شل شده نیز ترمیم نمی گردد.

 

۳- پیکر تراشی به روش لیپوساکشن

در لیپوساکشن برای پیکر تراشی، چربی های اضافی مکش می شوند. ابتدا پس از معاینات مختلف، برش کوچکی در ناحیه مورد نظر ایجاد می شود و با لوله کانول که به دستگاه مکش متصل است، چربی ها از بدن خارج می گردد. چربی هایی که در این روش توسط بهترین جراح پیکر تراشی از بدن خارج می شوند کیفیتی ندارند و نمی توان از آن برای فرم دهی به سایر بخش ها استفاده نمود. در این روش هم چربی های اضافی کاهش می یابند اما به طور کامل حذف نمی گردند و پوست اضافه این بخش، توسط این دستگاه ترمیم نمی شود.

 

۴- پیکر تراشی به روش لیپولیز

این روش پیکر تراشی به دو مدل انجام می شود. در مدل اول برش کوچکی در بدن ایجاد شده و سپس مایعی در این برش تزریق می شود. پس از ورود این مایع به داخل بدن، چربی ها از طریق کبد دفع می گردند. میزان مایع تزریق شده با توجه به وزن فرد متفاوت است و نمی توان یک میزان مشخصی را برای همه افراد تزریق نمود. در این روش چربی ها به صورت مایع خارج می شوند و به هیچ وجه نمی توان آنها را برای بخش های دیگری از بدن و فرم دهی به اندام ها استفاده کرد.

مدل دوم به صورت لیزر لیپولیز است که از امواج برای گرم کرردن سلول های چربی استفاده می شود. این سلول ها پس از گرم شدن در هم می شکنند و از بدن دفع می گردند. مطابق با نظر جراح پیکر تراشی ، چربی های گرم شده در این روش را نباید به هیچ وجه به قسمت دیگری از بدن تزریق نمود.

 

آیا می توان دو روش پیکرتراشی را ترکیب کرد؟

امکان ترکیب کردن روش های پیکر تراشی وجود دارد اما باید زیر نظر بهترین جراح پیکر تراشی انجام شود زیرا با توجه به ناحیه مورد نظر و وضعیت جسمانی فرد، ترکیب یا عدم ترکیب روش ها مشخص می شود. مثلا اگر چربی ها در شکم و پهلوها ذخیره شده باشند می توان از دو روش لیپوساکشن و لیزر لیپولیز استفاده نمود تا نتیجه کار، رضایت بخش باشد.

 

 

جمع بندی

افرادی که از چاقی خود رنج می برند باید هر چه زودتر از شر چربی های اضافی راحت شوند تا به بیماری های خطرناک مبتلا نگردند. پیکر تراشی شیوه بسیار نوینی است که با دستگاه های مختلفی برای لاغری و رسیدن به فرم ایده آل مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام پیکر تراشی باید به جراح پیکر تراشی مراجعه نمایید تا پس از معاینه و آزمایش های مختلف، با بهترین روش پیکر تراشی به فرم ایده آل خود برسید.

 

در ادامه پیشنهاد میشود از سایت دکتر محمد سراج جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی سینه ، لیفت سینه دیدن نمایید .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.