پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

در جلسه بارسلونا و ایجنت دمبله چه گذشت

کد خبر : 122280  |  زمان ارسال : سه شنبه 7 تیر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - با حمایت ژاوی روز دوشنبه جلسه ای میان نمایندگان باشگاه بارسلونا و ایجنت عثمان دمبله برگزار شد تا دو طرف برای نزدیک شدن مواضع تلاش کنند .

 

طبق گزارش اسپورت , برخلاف آنچه برخی منابع اعلام کردند باشگاه پیشنهاد جدیدی ارائه نکرد .

 

ایجنت دمبله در این جلسه به نمایندگان بارسلونا گفت که اگر باشگاه میخواهد همچنان طبق پیشنهاد قبلی که چندین ماه پیش ارائه شده عمل کند دمبله پیشنهاد تمدید را نخواهد پذیرفت .

 

این منبع اضافه کرد که عثمان دمبله چندین پیشنهاد از باشگاه های دیگر دریافت کرده اما تاکنون به دلیل علاقه اش به ماندن در نیوکمپ تصمیم گیری درباره آینده اش را به تعویق انداخته است . در واقع دمبله امیدوار است که بارسلونا پیشنهاد مالی ارائه دهد که به درخواست های آنها نزدیک باشد .

 

ایجنت دمبله گفته اگر این شرایط باشد آنها ادامه نمیدهند .

 

در همین حال نمایندگان بارسلونا نیز به ایجنت دمبله توضیح دادند که باشگاه باید در چارچوب فیرپلی مالی لالیگا عمل کند و باشگاه لیستی از مشکلات مالی را جهت آگاهی آنها ارائه نمود .

 

بارسلونا تاکنون از ارائه پیشنهاد جدید خودداری کرده است اما دو طرف 2 الی 3 روز برای گرفتن تصمیم گیری نهایی فرصت دادند . دمبله میخواهد تیم آینده اش را طی روزهای آینده انتخاب کند اما در عین حال به بارسلونا نیز فرصت داده تا اگر امکان ارائه پیشنهاد اقتصادی جذاب تری وجود داشت آن را ارائه دهند . بارسلونا در این مذاکرات متعهد به چیزی نشد و نمایندگان بارسلونا فقط گفتند که آن را بررسی میکنند .

 

خلاصه : پرونده تمدید دمبله به دلیل فیرپلی مالی و محدودیت های لالیگا پیشرفتی نداشته است . تنها یک قدم برای تغییر این وضعیت کافیست و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد ادامه حضور دمبله در بارسلونا دور از تصور خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.