پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام های راموس برای گرفتن حمایت در توپ طلا فاش شد !

کد خبر : 122326  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 تیر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - مدتی پیش مذاکرات فاش شده از جرارد پیکه و روبیالس در رابطه با برگزاری سوپرجام اسپانیا در عربستان و کمیسیون های دریافتی حسابی جنجالی شد تا جایی که پای دادگاه نیز به ماجرا باز شد و قاضی دلیا رودریگز از دادستانی مبارزه با فساد اداری خواستار بررسی این موضوع شد . هرچند مانوئل فرانکو رئیس شورای عالی ورزش در این رابطه میگوید اقدامی غیرقانونی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا و جرارد پیکه صورت نگرفته اما این قرارداد را از نظر اخلاقی نادرست توصیف کرد . موندو دپورتیوو میگوید این موضوع فقط یکی از اثرات جنگ خاویر تباس با روبیالس بوده است .

 

ماجراهای روبیالس به اینجا ختم نمیشود و به تازگی او در پرونده ای مربوط به سرجیو راموس نیز درگیر شده است . در واقع راموس از رئیس فدراسیون سلطنتی فوتبال اسپانیا برای حمایت در کسب توپ طلا درخواست کرده بود .

 

در این رابطه در برنامه ال پارتیدزو د کوپه گفتگوهای واتس اپ بین روبیالس و راموس منتشر شد .

 

راموس :

عصر بخیر روبی , امیدوارم که شما و خانواده خوب باشید . میدانید که هرگز از شما چیزی نخواسته ام اما امروز میخواهم زیرا فکر میکنم یک فصل خاص از نظر عملکرد فردی داشته ام . از شما میخواهم تا جایی که میشود به من در یوفا و کسانی که مخاطب شما هستند در موضوع توپ طلا کمک کنید . تا آخر عمر سپاسگزار شما خواهم بود . این نه تنها برای من بلکه فکر میکنم برای فوتبال اسپانیا هم خوب است . آغوش بزرگ

 

پاسخ روبیالس :

سلام سرجیو . اول از همه شما تبریک میگویم , فکر میکنم یک فصل عالی برای رسیدن به این هدف است . امیدوارم فینال عالی در لیگ قهرمانان داشته باشید . البته توپ طلا مربوط به من نیست اما تا جایی که میتوانم به شما کمک میکنم و روی آن حساب کنید .

 

پاسخ راموس به روبیالس :

میدانم بستگی به شما ندارد اما روابط در این مساله کلیدی است . اینفانتینو جایزه د بست ( فیفا ) را میدهد که مهم است و عالی خواهد بود . به هرحال روی کمک شما حساب میکنم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.