پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان ویا بعد از صحبت با ژاوی : او بسیار نگران است

کد خبر : 122379  |  زمان ارسال : جمعه 10 تیر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - مربی سابق ژاوی در لاماسیا اخیرا در مهمان کادنا کوپه بود و درباره وضعیت باشگاه صحبت کرد .

 

او گفت :

چند روز پیش با ژاوی صحبت کردم . او نگران بود . او با خوشحالی زیادی به باشگاه آمد و هنوز هم فکر میکنم بهترین فرد برای این کار است اما او به ابزار نیاز دارد و شرایط بارسلونا سخت است . این شرایط طولانی شده و انگار باشگاه هم ایده روشنی ندارد . فصل گذشته یک ترکیب کاملا معمولی داشتیم بود و اکنون نیز به نظر ورود یک ستاره سخت است .

 

بارسا نیاز به قهرمانی دارد . هرچند من معتقدم که باید برنامه ریزی میان مدت داشته باشیم و همه چیز را از اول شروع کنیم زیرا در غیر این صورت ممکن است سقوط کنیم و الان نمیتوانیم برای اهداف بزرگ بجنگیم . ولی این هم خوب نیست که سوراخ ها را فقط بدوزید . باید برای بازسازی برنامه ریزی متفاوتی باشد و هنوز برایش فرصت داریم .

 

فرنکی بازیکن خوبی است اما به دلایلی نتوانست پویایی را به بارسلونا بیاورد . اگر پیشنهاد خوبی برایش دریافت شود ( میتواند برود زیرا ) بازیکن کلیدی نیست .

 

پیکه یکی از بهترین مدافعان جهان است اما از برنامه های ژاوی درباره اش اطلاع ندارم . پیکه اگر روی فرم باشد باید در ترکیب اصلی قرار بگیرد .

 

یک سوال این است که چه کسی قرار است جایگزین دمبله شود . اگر بازیکنانی که توانایی ایجاد تفاوت ها را دارند از تیم بروند دیگر نمیتوانیم آرزوی جام های بزرگ را داشته باشیم . بارسلونا به گلزنی مثل لواندوفسکی نیاز دارد . کسب جام بدون بازیکنی که 30 الی 35 گل میزند تقریبا غیرممکن است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.