پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگرانی دمبله از تحرکات بارسلونا در بازار

کد خبر : 122552  |  زمان ارسال : جمعه 17 تیر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - تغییر دیگری در وضعیت عثمان دمبله ایجاد شده است . بر اساس گزارش آ.اس , درحالی که به نظر میرسید عثمان دمبله مهاجم فرانسوی با پیشنهاد جدید بارسلونا موافقت کرده و قرارداد جدیدی امضا میشود  اما مشکل دیگری ایجاد شده است .

 

در ماه های گذشته دمبله و ایجنت او مذاکرات تمدید با بارسلونا به تعویق میانداختند اما مشخص شده که برخلاف شرایط گذشته حالا بارسلونا در مورد تمدید تردید دارد .

 

در واقع رافینیا وینگر لیدزیونایتد تبدیل به اولویت مدیران ورزشی شده و خرید او را در کنار ژول کونده و لواندوفسکی جزو اهداف اصلی قرار داده اند . بارسلونا برای رافینیا حتی عجله دارد زیرا باشگاه های دیگری نیز در رقابت هستند و مدیران میخواهد بدون توجه به اهرم دوم اقتصادی با او قرارداد امضا کنند .

 

در بارسلونا بر این عقیده هستند که جا برای رافینیا و دمبله به صورت همزمان در ترکیب نیست و تنها یکی از آنها جذب خواهند شد . مدیریت همچنین میداند دمبله به دلیل رفتارش خیلی مورد علاقه هواداران نیست و از نظر ژاوی نیز بازیکن برزیلی اولویت پیدا کرده است .

 

آ.اس مدعی شده که در صورت قطعی شدن انتقال رافینیا , خود دمبله نیز تمایلی برای قبول پیشنهاد باشگاه نخواهد داشت . اگر این اتفاق رخ دهد داستان وینگر فرانسوی در بارسلونا برای همیشه به پایان میرسد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.