پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آیا هیچ باشگاه بزرگی رونالدو را نمیخواهد ؟

کد خبر : 122887  |  زمان ارسال : جمعه 31 تیر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - آینده کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد در تابستان امسال نامشخص است . منابع متعدد تایید کرده اند که این بازیکن قصد جدایی از شیاطین سرخ را دارد و میخواهد به باشگاهی بپیوندد که در لیگ قهرمانان بازی میکند . خورخه مندس ایجنت این بازیکن نیز فعالانه در تلاش برای یافتن تیم بعدی اوست .

 

بایرن و اتلتیکو تایید نشده اند

3 نفر از افراد قدرتمند در باشگاه بایرن مونیخ تایید کرده اند که کریستیانو رونالدو به این تیم نخواهد پیوست . شهرت زیاد این ستاره پرتغالی باعث این واکنش ها شده است و ظاهرا آنها برای جلوگیری از شایعات بیشتر دست به تکذیب آن زده اند .

 

در این رابطه حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن گفت :

من برای کریستیانو رونالدو و دستاوردهای او احترام زیادی قائل هستم اما یکبار دیگر میگویم که او در برنامه های ما نیست و نبوده است .

 

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن نیز گفت :

من در مورد تمایل کریستیانو برای پیوستن به بایرن خوانده ام اما درست نیست . من عاشق کریستیانو هستم و او بازیکن فوق العاده ای است اما هر باشگاهی فلسفه ی خودش را دارد و مطمئن نیستم حضور او در بایرن و بوندسلیگا مناسب باشد و این با ایده های ما مطابقت ندارد .

 

الیور کان نیز صحبت های مشابه ای را مطرح کرد و این انتقال را منتفی دانست .

 

پس از بایرن حالا داستان اتلتیکو مادرید شروع شده است اما این ماجرا نیز زیاد طول نکشید . باشگاه مادریدی به مارکا تایید کرده که این انتقال از نظر اقتصادی غیرممکن و برای آنها فاقد سود است . در واقع این باشگاه نه تنها از عهده پرداخت دستمزد بالای کریستیانو بر نمی آید بلکه حتی امکان هزینه برای خرید او را هم ندارد . این نشریه گزارش داده که شایعات از سوی نزدیکان رونالدو به خصوص خورخه مندس ایجنت او منتشر میشوند .

 

در مورد اتلتیکو مادرید تماس های غیر رسمی وجود داشت اما این باشگاه مادریدی انتقال را رد کرده است و چیز بیشتری نیست . دیگو سیمئونه سرمربی این باشگاه اگرچه به کریستیانو احترام میگذارد اما شانس همکاری با این ستاره پرتغالی را نمیخواهد .

 

باشگاه های بزرگ دیگر نیز به او علاقه ای ندارند

در این رابطه دیاریو اسپورت گزارش داد که جورجینیا رودریگز نامزد کریستیانو به او برای بازگشت به اسپانیا فشار می آورد . جورجینیا که رابطه اش با کریستیانو را در اسپانیا در سال 2016 آغاز کرده دوست دارد دوباره به این کشور بازگردد . آنها پس از شروع رابطه 2 سال در تورین و برای 3 سال نیز به منچستر رفته اند . جورجینیا معتقد است چنین نقل مکان هایی باعث آسیب به بچه هایشان میشوند و خوب نیست . او با رونالدو صحبت میکند اما به خواسته نامزدش برای بازی در لیگ قهرمانان نیز احترام میگذارد .

 

 

اگر رونالدو حاضر شود گذشته اش در رئال مادرید را فراموش کند و به اتلتیکو مادرید برود این نشان میدهد که او تا چه میزان ناامید است . حتی اخباری از موافقت او برای پیوستن به بارسلونا منتشر شده است . رئال مادرید نیز قبلا به صراحت اعلام کرده برنامه ای برای جذب این بازیکن ندارد . بنابراین تنها تیم سویا دارای سهمیه لیگ قهرمانان در لیست باقی می ماند اما آیا رونالدو حاضر است در تیم های متوسط و ضعیف هم بازی کند ؟ در این صورت اسپورتینگ نیز میتواند جزو گزینه هایش شود .

 

چلسی

به نظر میرسید باشگاه لندنی گزینه ای برای این انتقال باشد اما با جذب رحیم استرلینگ این گزینه رد شده است . پاری سن ژرمن نیز کریستیانو را نمیخواهد . در ایتالیا باشگاه رم نیز جزو گزینه هاست اما آنها در لیگ اروپا هستند بنابراین این انتقال غیرممکن است .

 

کریستیانو البته از عربستان نیز پیشنهاد دارد و شاید عصبانی شود و برای دریافت پول کلان به آنجا برود اما گزینه های جذابی در آنجا نیست .

 

منچستریونایتد و پیش فصلی بدون رونالدو

درحالی که منچستریونایتد در تور پیش فصل است این بازیکن پرتغالی با آنها نیست . شیاطین سرخ تحت هدایت اریک تن هاگ موفق به شکست 4-0 لیورپول , 4-1 ملبورن ویکتوری و 3-1 کریستال پالاس شده اند . آنتوان مارسیال در تمامی این بازی های دوستانه گلزنی کرد .  مارکوس رشفورد در 2 دیدار از این 3 بازی گلزنی کرد و جیدون سانچو نیز پاس گل داده است .

 

کریستیانو حتی بعد از پایان تعطیلات هم به منچستریونایتد برنگشت . درحالی که شیاطین سرخ در حال تکمیل پیوندهای تیمی فصل جدید هستند این بازیکن 37 ساله بدنبال باشگاه جدید میگردد .

 

اگرچه تن هاگ گفته رونالدو یک بازیکن برتر و برای او مهم است اما در نهایت دیر یا زود رفتار رونالدو ممکن است او را نیز عصبانی کند زیرا به وضوح این بازیکن تمایلی به بازی برای تیمش ندارد .

 

در حال حاضر بازی کریستیانو رونالدو در لیگ اروپا با منچستریونایتد قطعی به نظر میرسد اما ممکن است این باشگاه برای رسیدن به شرایط تیمی بهتر با بازگشت او مخالفت و فروش مشروط او را در نظر بگیرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.