پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس ژاوی : رافینیا کیفیتش را نشان داد . مقابل رئال خیلی خوب بودیم . خرید ژول کونده ؟

کد خبر : 122959  |  زمان ارسال : یکشنبه 2 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل رئال مادرید در یک بازی دوستانه مصاحبه ای کوتاه با شبکه تی وی 3 کاتالونیا انجام داد .

 

الکلاسیکو :

برای بارسلونا هیچ بازی دوستانه ای وجود ندارد . اگرچه در پیش فصل هستیم اما همیشه میخواهیم برنده شویم به خصوص مقابل رئال مادرید . ما به رقابت و بازی خوب اهمیت میدهیم و امروز نیز این را نشان دادیم . اگرچه کمی در تمام کنندگی خوب نبودیم اما این بازی را به طور کلی خوب ارزیابی میکنیم . چیزهایی برای بهبود وجود دارد و فراموش نمیکنیم . اول از همه نیاز به آمادگی جسمانی بیشتری داریم . در کل راضی هستم که برای پیروزی نیست بلکه به خاطر احساسات خوب تیم است .

 

درباره بازی :

نیمه اول خیلی خوب بود و کاملا تیم برتر بودیم . موقعیت داشتیم و بازیکنان جدید نیز خیلی خوب کار کردند . در نیمه دوم کمی شرایط سخت تر شد زیرا رئال مودریچ , کروس و کاسمیرو را آورد که بازیکنان عالی هستند و برای مدتی ابتکار عمل را در دست گرفتند . ما در ادامه فشار زیادی آوردیم و با شخصیت بودیم . بنابراین راضی ام .

 

نقل و انتقالات :

مربوط به من نیست بلکه مربوط به بارسلوناست . ما اینجا هستیم تا جام کسب کنیم و این هدف ما در فصل جدید است . همه ی ما در حال انجام یک کار سخت هستیم . رئیس و جوردی و متئو و همه . ما مثل یک خانواده هستیم و میخواهیم بارسای جدید را بسازیم . احساسات خوبی داریم و فکر میکنم در مسیر درستی هستیم .

 

بازیکنان جدید :

رافینیا را دیدید که میتواند تفاوت ها را ایجاد کند و بسیار پویا بود . او میتواند در هر دو سمت بازی کند . رابرت نیز یک ستاره جهانی است و یک بازیکن بزرگ و با شخصیت بزرگ است و قطعا به ما کمک خواهد کرد و خیلی سریع هماهنگ میشود . از تقویت تیم راضی ام و ورود این بازیکن رقابت را بیشتر میکند و کیفیت را افزایش میدهد .

 

ژول کونده :

در مورد بازیکنانی حرف میزنم که با ما هستند . البته که میخواهیم در تمام پست ها تقویت شویم . هدف این است که در هر پست حداقل 2 بازیکن رقابتی داشته باشیم .

 

جرارد پیکه :

او هم مثل بقیه از صفر شروع میکند ( حضورش در ترکیب اصلی تضمین شده نیست ) . همه باید رقابت کنند و نام بازیکنان اهمیتی ندارد . برای ما تعهد و عملکرد مهم است . سخت تمرین میکنیم و امروز بهترین فرم را داشتیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.