پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لواندوفسکی (1) : بایرن درباره ام مزخرفات و دروغ های زیادی گفت . اکنون در جای درستی هستم

کد خبر : 123171  |  زمان ارسال : شنبه 8 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - رابرت لواندوفسکی با ESPN مصاحبه کرد و به شدت از برخی اظهارات بایرن در پنجره نقل و انتقالات انتقاد نمود . این مصاحبه در چند بخش در بارسا نیوز منتشر میشود که دسترسی به آنها از طریق مطالب مرتبط خواهد بود .

 

لواندوفسکی درباره جدایی اش از بایرن گفت :

جدایی من ربطی به هالند نداشت . اگر چیزی برایم خوب نباشد باز هم حقیقت مهمتر است . نمیخواهم دقیقا جزئیات را بگویم . با این حال میتوانم بگویم که تصمیم من در نتیجه ( شایعات هالند ) نبود . اگر ارلینگ به بایرن می آمد مشکلی برایم ایجاد نمیشد .

 

بعضی ها راستش را به من نمیگویند و حرف های دیگری میزنند . برای من شفافیت و حقیقت مهمترین مساله است اما شاید برای بعضی ها مشکل بود . میدانستم اگر چیزها برایم خوب پیش نرود ممکن است وقت ترک بایرن و پیوستن به بارسلونا باشد .

 

روابط خوبی با همه داشتم :

من روابط خیلی خوبی با هم تیمی ها , پرنسل و مربی داشتم و دلم برایشان تنگ میشود و روزهای زیبایی را نیز در بایرن سپری کردم . دوستی ما فقط مربوط به زمین نبود بلکه بیشتر بود . با این حال پرونده این فصل بسته شده و بهتر است روی فصل جدیدی از زندگی و حرفه ام متمرکز شوم .

 

بارسلونا محل درست است :

احساس میکنم در جای درستی هستم . اتفاقاتی که در هفته های گذشته در بایرن افتاد شامل سیاست زیادی است . باشگاه سعی میکرد برای فروش من استدلال هایی پیدا کند زیرا توضیح دادنش به هواداران سخت بود . مجبور شدم قبول کنم با اینکه مزخرفات زیادی گفته میشد . با این حال میدانستم که هواداران هم حتی در آن زمان خیلی از من حمایت کردند . من همیشه تمام تلاشم را کردم - حتی وقتی مصدوم بودم . شاید به همین خاطر فروشم سخت بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.