پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : آخرین چالش جرارد پیکه

کد خبر : 123283  |  زمان ارسال : سه شنبه 11 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - جرارد پیکه به چالش های درون زمین و بیرون از آن عادت دارد . حالا ممکن است پس از سال ها نیاز باشد او برای حضور در ترکیب اصلی بجنگد .

 

جرارد پیکه یک سال قبل ( یا کمی بیشتر ) مصاحبه کرد و اعلام نمود که بازی به عنوان تعویضی در پایان فوتبال خودش را نخواهد بپذیرفت . با این حال به نظر میرسد که چنین نقشی برای او در این فصل در نظر گرفته شده است .

 

در واقع چند ماه پیش ژاوی و لاپورتا با پیکه صحبت کردند و به او گفتند که جایگاهش در تیم مثل گذشته نخواهد بود . جرارد نیز در پاسخ به آنها گفت " شما بهترین مدافع جهان را بیاورید اما من او را تعویضی میکنم ) .

 

آ.اس میگوید این صحبت های مدیران و ژاوی ممکن است تلاشی برای خروج پیکه و صرفه جویی در دستمزدهای پرداختی بوده باشد اما چیزی وجود ندارد که آن را ثابت کند .

 

پیکه در طول پیش فصل بازی زیادی انجام نداد و هنوز از نظر جسمانی به آمادگی کامل نرسیده است و نمیتواند دقایق زیادی بازی کند . با این حال رونالد آرائوخو بهتر شده و باشگاه کریستنسن و ژول کونده را نیز جذب کرده است . هر دوی آنها سریع هستند و ژاوی بدنبال بازی با بهترین هاست . در فصل قبل ژاوی چاره ای جز استفاده از پیکه نداشت . جرارد نیز به دلیل تجربه و بازی خوانی خوبش تا حدودی کمبودهای جسمانی را جبران نمود اما آ.اس میگوید در این فصل از این خبرها نیست .

 

اینکه قرار است پیکه چه تغییری کند که قادر به رقابت با هم تیمی های جوان تر خود باشد نکته جالب ماجراست و این میتواند آخرین چالش دوران حرفه ای او باشد . کارلوس پویول از جرارد حمایت کرده و معتقد است او با 100 درصد آمادگی پا به میدان می گذارد .

 

با این حال پیکه تاکنون مصاحبه نکرده و باشگاه نیز از او خواسته تا رعایت کند . جرارد باهوش است و راه حل را میداند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.