پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حواشی : پیام زیرپوستی شکیرا که پیکه آن را دوست ندارد

کد خبر : 123325  |  زمان ارسال : پنجشنبه 13 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - جرارد پیکه احتمالا سخت ترین سال را تجربه میکند . گفته شده که او به شکیرا شریک زندگی اش خیانت کرده و پس از کشف این ماجرا این زوج از هم جدا شدند و از طرفی او رسوایی هایی نیز در ورزش داشته است . همه ی اینها به کنار حالا او در بارسلونا نیز دچار مشکل شده و با خریدهای جدید باشگاه احتمال نیمکت نشینی اش بیشتر از هر زمانی است . البته اینکه او برای این چالش درون ترکیبی چه میکند مشخص نیست .

 

فرزندان پیکه در امریکا


جرارد در ماه های آینده فرزندانش را کمتر خواهد دید . شکیرا میخواهد آنها را به کالیفرنیا ببرد و بنابراین ساشا و میلان از او دور خواهند شد . جرارد دوست دارد آنها در بارسلونا بمانند تا زندگی اش دچار تغییر شدید نشود .

 

با این حال شکیرا موافق نیست و اخیرا عکسی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که به صورت غیرمستقیم پیامی به جرارد است . این خواننده معروف کلمبیایی در این عکس در کنار فرزندانش در کنار بازیکنانی از تیم لس آنجلس داجرز دیده میشود .

 

شکیرا در توضیح این عکس نوشت :

از داجرز متشکرم که باعث شدند فرزندانم احساس کنند در خانه هستند .

 

در این تصویر همچنین دو فرزند شکیرا لباس تیم لس آنجلس داجرز را به تن دارند . اگرچه مشخص نیست که ساشا و میلان دوست دارند با مادر یا با پدرشان زندگی کنند اما یک نکته جالب این است که آنها در این منطقه از آمریکا احساس غریبی نخواهند کرد زیرا در آن منطقه اکثریت اسپانیایی زبان هستند - البته ساشا و میلان تسلط نسبی به زبان انگلیسی دارند .

 

طبق گزارش ها در صورتی که شکیرا فرزندانش را برای زندگی به آمریکا منتقل کند , پیکه نیز از بارسلونا خداحافظی میکند و راهی لیگ فوتبال آمریکا میشود تا به فرزندانش نزدیک شود . گفته شده زمانی که بارسلونا در تور پیش فصل آمریکا حضور داشت این بازیکن اقداماتی برای پیوستن به MLS در فصل آینده انجام داد . جرارد میتواند در سال های آخر فوتبال خود هم درآمد خوبی داشته باشد و هم تجارت خود را در ایالات متحده گسترش دهد و هم به خانواده اش نزدیک باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.