پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هوادار منچستریونایتد : رونالدو اسطوره ماست اما باید برود . دی یونگ منچستر را نمیخواهد

کد خبر : 123381  |  زمان ارسال : جمعه 14 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - یکی از هواداران منچستریونایتد در مصاحبه با Kick Off نظر خود را درباره رونالدو بیان کرد . نام این هوادار لوئیس ذکر شده است .

 

او گفت :

من میخواهم او برود . او یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ است و همیشه اسطوره منچستر یونایتد باقی می ماند اما او نباید فصل قبل برمیگشت . ما نباید برایش اقدام میکردیم . حالا او باعث سوالات زیادی شده است . واضحه که میخواست بره . اگر بماند میدانیم قرار است چه شود . ما خواهیم دید که او گل میزند اما ناراحت است . به خاطر بازی بد تعویض میشود و از اینکه روی نیمکت بنشیند عصبانی خواهد شد . ما دوباره او را خواهیم دید . باید بگذارند که برود .

 

رفتن او البته ترکیب ما را کم فروغ تر میکند زیرا او تنها فوق ستاره ماست . ما این نور را از دست میدهیم . او به هر حال رونالدوست و توجه همه به اوست . مارسیال هم جواب نمیده . منچستریونایتد 7 ساله که این وضعیت رو داره . او هم جوابگو نیست و میره . اوضاع ما در کل تابستان بهم ریخته است . به نظر میرسد که تمام باشگاه برای دی یونگ تلاش میکنند اما او هم واقعا قصد آمدن ندارد , مسخره بازی های رونالدو چند هفته ادامه داشته و ما هنوز 11 تا آشغال داریم که زیر دست 5 تا 6 مربی کار کرده اند و ثابت شده شایسته حضور در منچستر نیستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.