پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی : همه ی ما به اندازه لواندوفسکی برای فصل جدید هیجان زده ایم . بازگشت دنی آلوز ؟

کد خبر : 123415  |  زمان ارسال : شنبه 15 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - ژاوی هرناندز با بارسا تی وی مصاحبه کرد و در مورد بازی جام گمپر , تور پیش فصل و فرم تیم صحبت کرد .

 

تیم :

خیلی خوب به نظر میرسه . وقتی تمرینات را نگاه میکنم میبینم که احساس خوبی داریم . تیم خیلی خوب و با شدت بالا و با ریتم عالی تمرین میکنه . تور آمریکا خیلی عالی پیش رفت و راضی هستیم . گاهی در دمای بالا تمرین میکنیم اما مجبوریم . باید روی فرم باشیم . باید موقعیت های زیادی بسازیم . دیروز لواندوفسکی خیلی خوشحال و هیجان زوده بود . ما هم همینطور هیجان زده هستیم . هدف ما در این فصل کسب جام هاست و در عین حال میخواهیم بازی خوبی به هواداران نشان دهیم .

 

جام گمپر :

مثل همیشه نیاز به حمایت هواداران داریم و حضورشان برای هیجان بازی مهم است . جام گمپر یک جشن برای هواداران بارسلوناست . میخواهیم آنها را شاد کنیم . تمام تلاش خود را انجام میدهیم .

 

پوماس :

آنها تیم بسیار خوبی با ریتم خیلی خوب هستند و عاشق رقابتند . بازیکنان خوبی دارند و فقط دنی آلوز نیست . مربی آنها خیلی خوب است . آنها دوست دارند از کناره ها بازی کنند و برای همین توقف آنها راحت نیست . معمولا 3 دفاعه بازی میکنند . رقیب سرسختی خواهند بود اما این باعث میشه که برای ما خوب باشه . این آخرین بای ما پیش از شروع فصل است , بنابراین علاوه بر اینکه فرصت یک بازی دیگر داریم , میتوانیم با دنی آلوز هم خداحافظی کنیم که در چند ماه گذشته کمک زیادی به ما کرد و شایسته اش بود .

 

دنی آلوز :

وقتی به او گفتم باید باشگاه را ترک کند همچنین به او گفتم که او شایسته تقدیر است . من با رئیس باشگاه صحبت کردم . او واقعا لیاقتش را داشت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.