پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسطوره منچستریونایتد : 3 ماه است مسخره دی یونگ شده ایم

کد خبر : 123766  |  زمان ارسال : دوشنبه 24 مرداد 1401

اختصاصی بارسا نیوز - فردیناند اسطوره منچستریونایتد در برنامه خود در مورد تلاش طولانی مدت شیاطین سرخ برای جذب فرنکی دی یونگ صحبت کرد .

 

فردیناند معتقد است اگر کلوپ , گواردیولا , مورینیو یا فرگوسن بودند دنبال چنین بازیکنی نمی رفتند .

 

او گفت :

ما برای بازیکنان برتر بازار در نقل و انتقالات جذابیت نداریم . ما فعال هستیم اما 3.5 ماه است که فقط منتظر فرنکی دی یونگ مانده ایم . با تمام احترام او بازیکن بزرگی است اما در این 3 ماه و در این پنجره نقل و انتقالات انگار خودمان را برای این بازیکن فروخته ایم ( چوب حراج زدیم به اعتبارمون ) و انگار التماس کنان از او میخواهیم " لطفا به تیم ما بپیوند " .

 

فکر میکنم تن هاگ بنشیند و با خودش بگوید که یک آشفتگی کامل اینجا در جریان است زیرا وقتی به اینجا آمدم مشتاق تحول بودم و واقعا میخواستم چند بازیکن را تغییر دهم .

 

تن هاگ سعی میکند اینکار را انجام دهد و هدف اصلی او جذب دی یونگ است اما یونایتد نمیتواند به این بازیکن نزدیک شود . آنها در حال حرکت پشت سر این بازیکن هستند و با التماس از او میخواهند " لطفا برگرد و به ما توجه کن " . در یونگ نیز درحالی که به اطراف نگاه میکند با خود میگوید " با من هستند ؟ "

 

ما ( منچستریونایتد ) چطور خودمان را در چنین موقعیتی ( ضعیف ) قرار دادیم ؟ میگوییم " لطفا به ما فرصت دهید " . چطور واقعا در این موقعیت قرار گرفتیم ؟

 

اگر تو نمیخواهی بیایی و به ما ملحق شوی خب برو و هرکاری دوست داری بکن و خداحافظ . ما میرویم دنبال هدف بعدی .

 

وضعیت منچستر برای من ناامید کننده است . از زمانی که فرگوسن بازنشسته شده خریدهای باشگاه یک شوخی بودند .

 

چند بازیکن به منچستر آمده اند ؟ 45 یا 50 تا ؟ اصلا مهم نیست چندتا . قیمت هیچکدام از آنها پس از آمدن به منچستر افزایش یافته است ؟ من میگویم نیست . شما چندتا سوپرایز در نقل و انتقالات ما پیدا کنید . چندتا الماس پیدا کنید . ما هیچ چیزی نداریم . چطور ممکن است وضع انقدر بد باشد ؟ ما پول زیادی خرج بازیکنان میکنیم اما واضح است که خریدهای درستی انجام نمیدهیم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.