پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش کاربران بارسلونا به درخشش برناردو سیلوا مقابل نیوکاسل

کد خبر : 123993  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 مرداد 1401

برناردو سیلوا یک گل و یک پاس گل ثبت کرد و منچسترسیتی در خارج از خانه مقابل نیوکاسل یونایتد به تساوی 3-3 دست یافت. این بازیکن پرتغالی یک عملکرد چشمگیر دیگر ارائه داد و هواداران بارسلونا او را تحت نظر داشتند و در میان اخباری مبنی بر انتقال احتمالی،نظر برخی کاربران بارسا در توییتر جالب بود

 

 

talkfcb_ (توئیتر):

"بدیهی است که *چرا* ژاوی به شدت برناردو سیلوا را می خواهد. اما به نظر نمی رسد که این امکان پذیر باشد مگر اینکه در این 10 روز پایانی پنجره تغییرات بزرگی ایجاد شود."

Anna_96_10:

"مشاهده بازی برناردو باعث می شود که من به شدت دلتنگ او در بارسا شوم. او فقط هر بار که روی توپ است 5 بازیکن را مانند آهنربا از موقعیت خارج می کند.

AlvaroFCB:

"و هنوز هم افرادی هستند که FDJ را به برناردو سیلوا ترجیح می دهند، برناردو در سطح بسیار بالاتری قرار دارد و باید هر کاری ممکن برای رساندن او به بارسا انجام شود، حتی ارزش بحث کردن را ندارد."

FCBGlories:

"امیدوارم هیچ احمقی را در اینجا نبینم که بگوید برناردو سیلوا لازم نیست."

 

Stoichkov9FCB (توئیتر):

"به من گفته شد که برناردو یک قرارداد "لوکس" برای ما است، این بازیکن سالهای  نوری جلوتر از بازیکنانی است که ما در CM داریم البته به جز پدری."

 

به گفته جاوی میگل از AS بارسا برای امکان پذیر شدن انتقال برناردو به فرنکی دی یونگ نیاز دارد تا او را ترک کند یا حداقل دستمزدش را 50 درصد کاهش دهد. در حال حاضر، هلندی با هر دو ایده مخالف است.

 

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.