پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باورنکردنی : 19 بازیکن در تابستان امسال بارسلونا را ترک کردند ( + نظر هواداران )

کد خبر : 124508  |  زمان ارسال : جمعه 11 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - هواداران بارسلونا تا آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالات در بامداد امروز منتظر شنیدن خبر یک انتقال بزرگ بودند اما اگرچه این اتفاق رخ نداد و دلیل آن را همه میدانیم با اینحال نباید از کار بزرگی که لاپورتا , متئو آلمانی , جوردی کرایف و رافا یوسته در طول پنجره نقل و انتقالات انجام دادند غافل شد .

 

در پنجره تابستانی 7 خرید از جمله روبرت لواندوفسکی , فرانک کسیه , رافینیا دیاز , آندریاس کریستنسن , ژول کونده , هکتور بیرین و مارکوس آلونسو اتفاق افتاد و همزمان طی همین مدت 19 بازیکن تیم را ترک کردند .

 

 

واکنش هواداران . هر سطر یک توییت یا کامنت است :

واقعا به نظرم به طرز باورنکردنی شگفت انگیزه . من از برخی کارهای لاپورتا متنفر هستم اما حقیقتا او در اینکار استاد است . او در تقریبا 3 ماه تمام بازیکنان متوسط تیم که دستمزد بالایی میگرفتند و از زمان بارتومئو بودند را بیرون کرد . هرچند معتقدم که برخی خریدهای او کلاس جهانی نیستند اما این تازه شروع کار است .

 

این دیوانه کننده است . خروج 19 بازیکن . با این حال لازم است در فصل بعد هم با تعدادی دیگر خداحافظی کرد . پاکسازی ترکیب به اندازه ورودی ها مهم است . بوسکتس , پیکه و آلبا فصل آینده میروند و تیمی کاملا جدید خواهیم داشت .

 

قطعا بهترین پنجره نقل و انتقالات باشگاه بود . خریدهای عالی انجام شد و بازیکنانی که باید تیم را ترک میکردند یا فروخته شدند یا به صورت قرضی رفتند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.