سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فارکس، راهی برای کسب درآمد دلاری از ایران!

کد خبر : 124531  |  زمان ارسال : شنبه 12 شهریور 1401

فارکس، راهی برای کسب درآمد دلاری از ایران!

فارکس، یک بازار جهانی است که در آن ارز رایج کشورهای مختلف، انواع شاخص ها، فلزات، ارزهای دیجیتال و ... معامله می شود و در میان مارکت های موجود بالاترین حجم نقدینگی را داراست. اگر به دنبال یک شغل پاره وقت با درآمد دلاری هستید یا این که به دنبال کاری هستید که زمان زیادی نخواهد اما سودآوری زیادی داشته باشد Forex بهترین انتخاب است. روزانه 6.6 تریلیون دلار در این بازار مبادله می شود و شما هم می توانید در صورتی که با یک تیم حرفه ای همراه شوید از آن سهم داشته باشید.

 

بروکر (Broker) چیست؟

اولین گام برای شروع فعالیت در بازار فارکس انتخاب بروکر است. بروکر این امکان را برای مخاطبان فراهم می کند تا معاملات خود را از این طریق انجام دهند. انتخاب بروکر مناسب بسیار حائز اهمیت است. بروکر آلپاری، آمارکتس و لایت فارکس سه بروکری هستند که در بین تریدرهای ایرانی محبوبیت زیادی دارند. در ادامه به معرفی این سه بروکر می پردازیم:

 

سیگنال فارکس

 

بروکر آلپاری

این کارگزاری از سال 1998 فعالیت خود را آغاز کرده است و دارای سابقه 24 ساله در این زمینه است. جز محبوب ترین بروکرهای فارکس است و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. آلپاری این امکان را برای شما فراهم کرده است که حتی با 1 دلار هم افتتاح حساب معاملاتی انجام دهید. دارای امنیت بالایی است و در طول فعالیت خود سابقه کلاهبرداری نداشته است.

 

حساب‎های معاملاتی در آلپاری به 4 دسته کلی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از نانو، استاندارد، ECN و Pro ecn. انتخاب این حساب ها بر اساس میزان سرمایه اولیه و نوع سبک معاملاتی است. واریز و برداشت وجه از Alpari از طریق تاپچنج، وبمانی و پرفکت مانی انجام می شود.

 

بروکر آمارکتس

این بروکر با نام های متفاوتی از جمله ای مارکتس، آ مارکت، ای مارکت و ... شناخته می شود و از سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرده است. آمارکتس این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا بتوانند واریز و برداشت ریالی انجام دهند. حداقل وجه برای شروع فعالیت در Amarket ، 100 دلار است و دارای حساب اسلامی است. دارای امنیت بالا است و در 2 سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در میان بروکرهای موجود یکی از آسان ترین رابط های کاربری را دارا است.

 

بروکر لایت فارکس

لایت فارکس که جدیدا لایت فاینانس تغییر نام داده است از سال 2005 شروع به فعالیت کرده است. دارای 2 نوع حساب ECN و کلاسیک است. حداقل وجه مورد نیاز برای انجام معامله در این کارگزاری 50 دلار است. دارای حساب اسلامی است و واریز و برداشت در آن از طریق وبمانی و پرفکت مانی انجام می شود علاوه بر این به صورت ریالی نیز این کار انجام می شود.

 

امیرتریدر

 

سیگنال فارکس چیست؟

 بازار فارکس یک اقیانوس بزرگ است. برای این که بتوانید در آن دوام بیاورید باید در کنار خود یک غریق نجات داشته باشید. مجموعه امیرتریدر با داشتن سابقه چندین ساله در این بازار در کنار شما است تا به کمک سیگنال فارکس رایگان فرآیند رسیدن به سود را تسهیل کند.

 

اگر قصد فعالیت در بازار فارکس را دارید دو حالت وجود دارد. این که خودتان شروع به یادگیری کنید که این در این فرآیند برای این که به سوددهی برسید باید مدت زمان زیادی صرف کنید تا به خوبی به خود و احساسات و توانایی که یه تریدر احتیاج دارد مسلط شوید. حالت دوم به این صورت است که شما در کنار یک مجموعه حرفه ای شروع به فعالیت می کنید و از سیگنال هایی که در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید. با درک منطق پشت این سیگنال ها می توانید به مرور روند آموزش خود را بهبود دهید. علاوه بر این امکان را دارید تا تمامی سوالات خود را از پشتیبانان 24 ساعته ما دریافت کنید و از همان ابتدا نیز سودآور خواهید بود.

 

سیگنال هایی که در مجموعه امیرتریدر با شما به اشتراک گذاشته می شود بر اساس تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال است و نقطه ورود و خروج مشخصی دارد. کلید موفقیت در فارکس پیدا کردن نقاط دقیق ورود و خروج به معامله است که با عضویت در کانال ما به آن دسترسی دارید. لازم به ذکر است تمامی سیگنال هایی که در کانال VIP ما به اشتراک گذاشته می شود، وین ریت بالای 90 درصد دارد.

 

اگر تریدر هستید و فرصت کافی برای تحلیل و پای چارت بودن ندارید یا این که کارمند هستید و به دنبال یک شغل پاره وقت می گردید که درآمد بالایی داشته باشد بهترین راه حل برای شما استفاده از سیگنال است. شما می توانید قبل از عضویت، نتایج سیگنال های روزانه را در کانال ریزالت مشاهده کنید و با اطمینان کامل مجموعه ما را انتخاب کنید.

 

استفاده از سیگنال های ما برای شما 3 مزیت کلی دارد که عبارتند از:

در زمان شما صرفه جویی می شود. تحلیل تکنیکال و فاندامنتال معمولاً زمانبر است و این که شما نمی توانید همزمان بر روی هر دو زمان بگذارید. مجموعه امیرتریدر تیم تحلیل دارد و در سیگنال هایی که در اختیار شما قرار می دهد همه جنبه های بازار را مورد بررسی قرار داده است.

 

با دانستن دقیق نقاط ورود و خروج می توانید ریسک خود را به میزان زیادی کاهش دهید.

 

اگر در حال آموزش باشید با درک استراتژی پشت هر سیگنال می توانید فرآیند یادگیری خود را تسهیل کنید.

 

حداقل سرمایه لازم برای شروع در فارکس چقدر است؟

هیچ محدودیتی برای این مقدار ندارید. شما می توانید حتی با 1 دلار (با افتتاح حساب نانو در بروکر آلپاری این امکان را دارید) هم شروع به فعالیت کنید. مقدار سرمایه ای که برای شروع می خواهید وارد بازار کنید بستگی زیادی به میزان ریسک پذیری شما دارد. اما توصیه می شود برای این که بتوانید به درستی قوانین مدیریت ریسک و سرمایه رعایت کنید این مقدار کمتر از 100 دلار نباشد.

 

آیا درآمد از فارکس از نظر شرعی مشکل دارد؟

با توجه به این که یک چهارم جمعیت جهان را مسلمانان تشکیل می دهند و حضور این افراد در بازارهای مالی روز به روز در حال افزایش است برای رفع بسیاری از مسائل و شبهاتی که در اسلام وجود دارد بروکرها حساب اسلامی در اختیار مسلمانان قرار می دهند. اسلام به طور کلی هیچ مشکلی با اقداماتی که در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی است ندارد. مسئله ای که مطرح است نرخ بهره شبانه یا هزینه سوآپ است که در حساب های اسلامی دریافت نمی شود.

 

مورد دیگری که در اسلام مطرح است تجارت دست به دست است. که امروزه با توجه به گسترش تجارت آنلاین اکثر خدمات به صورت غیر حضوری و بر بستر وب انجام می شود. پس از این نظر هم نمی توان گفت ترید در فارکس مشکلی داشته باشد.

 

هر سه بروکر آلپاری، آمارکتس و لایت فارکس حساب اسلامی را در اختیار شما قرار می دهند. نحوه اسلامی کردن حساب بسیار ساده است و شما می توانید پس از افتتاح حساب برای تغییر نوع اکانتتان از طریق پشتیبانی درخواست دهید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.