پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کاپیتان های بعدی بارسلونا پس از خروج پیکه , آلبا و بوسکتس چه کسانی هستند ؟

کد خبر : 124987  |  زمان ارسال : پنجشنبه 24 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - انتظار میرود کاپیتان های بارسلونا در سال 2023 تغییر کننده و این به دلیل خداحافظی با آخرین بازیکنان نسل طلایی یعنی بوسکتس , پیکه و جوردی آلبا است .

 

اما سوال اینجاست که جایگزین ها چه کسانی هستند ؟


مارک آندره تراشتگن مدت ها در انتظار کاپیتانی است . او میتواند وارد گروه کاپیتان ها شوند . این دروازه بان آلمانی که فصل خوبی را سپری میکند و زیر نظر ژاوی دوباره به اوج رسیده کاندیدای اصلی برای بازوبند کاپیتانی در فصل جدید پس از خروج گاوهای مقدس است .

 

 

انتظار میرود سرجی روبرتو همچنان جزو کاپیتان ها باقی بماند اما یک سوال مهم وجود دارد . اینکه آیا لاپورتا قرارداد او را که تا پایان سال 2023 اعتبار دارد تمدید خواهد کرد یا نه . روبرتو فوتبالیست عالی نیست اما بازیکن خوبی است و توانایی بازی در چند پست را دارد و دستمزد پایینی نیز دریافت میکند .

 

اما سایر کاپیتان ها چه ؟


انتظار میرود جوانان کاندید دریافت بازوبند باشند . نام هایی مانند رونالد آرائوخو 23 ساله و پدری 19 ساله . هرچند آنها هنوز تجربه زیادی ندارند اما شخصیت و اهمیت آنها در تیم میتواند باعث چنین نقشی شود . آنسو فاتی نیز یکی از گزینه هاست اما این بستگی به رشد او و تاثیرگذاری اش در تیم دارد .

 

خروج گاوهای مقدس


گام بعدی خروج آخرین بازیکنان نسل طلایی است که در فصل آینده با خروج قطعی بوسکتس آغاز میشود . در مورد پیکه گفته میشود قرارداد او دارای یک بند تمدید اختیاری تا سال 2024 است که با توجه به وضعیت فعلی او بعید است تمدید شود و باشگاه نیز با نیمکت نشین کردن جرارد نشان داده بدنبال اینکار نیست . با این حال جوردی آلبا تا سال 2024 قرارداد دارد و مصاحبه های اخیر او نشان میدهد که قصد رفتن به این راحتی ها را ندارد . بارسلونا در تابستان امسال تلاش کرد این بازیکن را به صورت قرضی به اینترمیلان بفرستد اما این بازیکن قبول نکرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.