پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : برنامه بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستان 2023 چیست ؟

کد خبر : 125101  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 شهریور 1401
بارسلونا در تابستان امسال 158 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرد . انتظار میرود مبلغ کمتری در پنجره تابستانی آینده صرف شود

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا هنوز انقلاب خود در ترکیب را کامل نکرده است اما در تابستان امسال دست به پاکسازی بزرگی در ترکیب زد . 7 بازیکن خریداری شد و در مقابل بازیکنان زیادی نیوکمپ را ترک کردند .

 

خوان لاپورتا چاره ای جز اینکار نداشت زیرا نمیخواست بارسلونا در حد یک تیم متوسط باشد . او همواره میخواهد بارسلونا در بالاترین سطح رقابت کند . این ایده لاپورتا باعث شده تا او در تابستان آینده نیز به دنبال تقویت ترکیب باشد . با این حال انتظار میرود خروجی هایی نیز وجود داشته باشد .

 

بوسکتس در تاریخ 30 ژوئن از بارسلونا خداحافظی میکند و به لیگ آمریکا میرود . در بارسلونا معتقدند که در همین بازه جرارد پیکه و جوردی آلبا نیز از باشگاه جدا خواهند شد .

 

از آنجایی که بوسکتس در طول سال ها نقش مهمی در بارسلونا داشت انتظار میرود برای او جایگزینی جذب شود . از مارتین زوبیمندی بازیکن سوسیداد و روبن نوس بازیکن ولورهمپتون به عنوان جایگزین های احتمالی نام برده شده است . البته این بازیکنان هزینه بسیار کمتری نسبت به بوسکتس خواهند داشت زیرا کاپیتان بارسلونا در فصل حدود 23 میلیون یورو درآمد داشت ( در گزارش به خالص یا ناخالص بودن مبلغ اشاره ای نشده است ) .

 

همچنین انتظار میرود بارسلونا اقدام به جذب یک مدافع راست بزرگ کند و از خوان فویت بازیکن ویارئال به عنوان گزینه اصلی نام برده میشود . خرید فویت ارزان تمام نمیشود و همزمان باشگاه گزینه های دیگر را نیز در نظر خواهد رفت . ژاوی یک مدافع فیزیکی و دفاعی تر از هکتور بیرین میخواهد .

 

 آینده پیکه 


متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا مطمئن است که پیکه توافق برای فسخ قرارداد را خواهد پذیرفت . اینیگو مارتینز از اتلتیک بیلبائو به صورت رایگان برای جایگزینی جرارد جذب میشود .

 

 برناردو سیلوا 


بارسلونا همچنین برای برناردو سیلوا تلاش میکند و آنها امیدوارند دی یونگ اینبار پیشنهاد باشگاه های انگلیسی را بپذیرد . فروش او با قیمت 80 میلیون یورو میتواند کلید آوردن سیلوا باشد .

 

 ممفیس دپای 


خروج احتمالی دپای نیز میتواند بارسلونا باعث شود تا بارسلونا برای جذب یک مهاجم جوان بااستعداد برای نیمکت لواندوفسکی اقدام کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.