پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راز بهبود عملکرد دمبله : ازدواج یا بند خاص قرارداد ؟

کد خبر : 125106  |  زمان ارسال : یکشنبه 27 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا این هفته نیز در لالیگا به پیروزی دیگری رسید و الچه را با نتیجه 3-0 شکست داد . تیم بارسلونا فعلا در صدر جدول قرار گرفته است . آنچه مشخص است اینکه بارسلونا در فصل جدید توانایی رقابت با رئال مادرید را پیدا کرده است .

 

با نگاهی به ستاره های فصل جدید میتوان نتیجه گرفت که علاوه بر لواندوفسکی یک بازیکن دیگر نیز نقش مهمی ایفا کرده است و آن عثمان دمبله است .

 

در حقیقت یکی از دلایل بهبود بارسلونا علاوه بر بهبود ترکیب توسط لاپورتا به دمبله برمیگردد .

 

 

چالش 20 میلیون یورویی دمبله


عثمان دمبله در 8 بازی فصل جدید روی 6 گل تاثیر داشته است ( 2 گل و 4 پاس گل ) . این آمار نشان میدهد دمبله پس از لواندوفسکی مهمترین بازیکن تیم است . اگرچه برخی بهبود عملکرد پشه را به تشکیل خانواده مربوط میدانند اما برای درخشش این بازیکن فرانسوی دلایل غیرقابل انکار دیگری نیز وجود دارد - البته نمیتوان گفت که همه چیز است !

 

توضیح : دستمزد دمبله در بارسلونا

 

دلیل بهبود دمبله را میتوان به بند خاصی در قرارداد او مرتبط دانست که به بند ضد مصدومیت معروف شده است .

 

بر اساس آنچه اسپورت و مارکا گزارش کرده اند بارسلونا بر پاداش بازیکنان محدودیت هایی وضع کرده است . یعنی اگر بازیکنی به هر دلیلی حتی یک عامل غیرقابل پیشبینی مثل مصدومیت از میادین دور شود در نهایت ممکن است پاداش خود را از دست بدهد .

 

عثمان دمبله در دوران حضور در بارسلونا 86 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد . او در 4 فصل با وجود چنین غیبت طولانی به طور کامل پاداش خود را دریافت کرد .

 

اما در قرارداد جدید دمبله و بازیکنان دیگر تیم محدودیتی بر پاداش وضع شده است . دمبله میتواند با 4 میلیون یورو پاداش خود به دستمزدی در مجموع حدود 20 میلیون یورو ( ناخالص ) برسد اما او برای اینکه مبلغ را کامل دریافت کند مجبور است عادت های بد را کنار بگذارد و در تمرینات نیز بهتر فعالیت کند . واضح است که عملکرد عالی دمبله را نمیتوان کاملا مرتبط به این قانون دانست اما نمیتوان تاثیر چنین بندی در قرارداد را هم انکار کرد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.