پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آیا خروج مسی و خرید لواندوفسکی یک اشتباه مهلک بوده است ؟

کد خبر : 125132  |  زمان ارسال : دوشنبه 28 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - یکسال قبل بارسلونا لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ خود را رها کرد و آنها امسال روبرت لواندوفسکی را که تنها 1 سال از مسی کوچکتر بود خریداری کردند . به عبارتی بارسلونا مسی 34 ساله را نخواست اما برای لواندوفسکی 33 ساله حاضر شد 50 میلیون یورو بپردازد - این انتقاد بسیاری از هواداران از مدیران باشگاه است .

 

اما آیا واقعا این طور است ؟


بارسلونا پس از پیروزی 3-0 مقابل الچه به صورت موقت به صدر جدول لالیگا رسید . لواندوفسکی در 6 بازی لالیگایی موفق به زدن 8 گل برای بارسلونا شده و آقای گل است . او در کل بازی های فصل نیز 11 گل زده است .

 

آمار لواندوفسکی به شکلی عالی است که او حتی در حال رقابت با ارلینگ هالند جوان است . هر دوی آنها این هفته گلزنی کردند . بسیاری از دوره جدید و رقابت بین امباپه با هالند میگویند اما چرا هالند و لواندوفسکی که هر دو از بوندسلیگا به لیگ های برتری رفتند نه ؟ فقط به خاطر اینکه روبرت سن بالاتری دارد ؟

 

لواندوفسکی این هفته با دبل برابر الچه تبدیل به اولین بازیکن تاریخ بارسلونا شد که پس از 34 سالگی موفق به ثبت 3 دبل در لالیگا میشود . او به طور میانگین هر 58 دقیقه برای بارسلونا یک گل زده است .

 

 

همه روبرت را برای زدن 100 گل در بوندسلیگا طی 4 فصل تمسخر میکردند و آن را به دلیل ضعیف بودن لیگ میدانستند اما کارآمدی لواندوفسکی در بارسلونا ثابت شد و اکنون او در لالیگا پیشتاز است .

 

جوردی کرایف نیز گفته که توانایی لواندوفسکی با افزایش سن کمتر نشده است . شاید این گفته اولین اظهار نظر بارسلونا از نظر فنی درباره جذب لواندوفسکی است و نشان میدهد چرا باشگاه با او قراردادی 3+1 امضا کرده است - در واقع باشگاه معتقد است که اوج لواندوفسکی هنوز ادامه دارد .

 

اگر بارسلونا بتواند در پایان فصل با رئال مادرید رقابت کند و با آنها مقابله کند - قهرمان لالیگا شود و حتی در لیگ قهرمانان نیز به نتایج خوبی برسد در این صورت نه تنها انتقال او اشتباه نبوده بلکه باشگاه حق داشته است . شاید بارسلونا به مسی 34 ساله همچنان نیاز داشته است اما نیاز به لواندوفسکی نیز فوری بود . در پایان فصل میتوان نتیجه بهتری گرفت .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.