پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لواندوفسکی : مسیر توپ طلا در بارسلونا نسبت به بایرن کوتاه تر است . فرق لیگ اسپانیا با آلمان ؟

کد خبر : 125148  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - روبرت لواندوفسکی معتقد است شانس او برای بردن توپ طلا در بارسلونا بیشتر است .

 

لواندوفسکی که در تابستان به بارسلونا پیوست تاکنون در 8 بازی برای این تیم موفق به زدن 11 گل شده و شروعی باورنکردنی داشته است .

 

لواندوفسکی در طول 8 فصل حضور در بایرن مونیخ به خصوص از سال 2020 به بعد آمار فوق العاده ای ثبت کرد اما هرگز موفق به فتح توپ طلا به عنوان بالاترین افتخار فردی در فوتبال نشد . او در سال 2020 با وجود کسب 6 گانه نیز به دلیل کرونا این جایزه را از دست داد . او در آن سال طی 48 بازی موفق به زدن 55 گل شده بود .

 

بررسی جدول کفش طلا 2022/23 : رقابت هالند و لواندوفسکی برای صدر ( لیست )

 

از سال 2009 به بعد تنها بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید برنده توپ طلا شده اند و انتظار میرود این جایزه امسال به کریم بنزما برسد . لیونل مسی و رونالدو در مجموع 12 بار این جایزه را کسب کردند و به غیر از آنها لوکا مودریچ نیز برنده توپ طلا شده است .

 

لواندوفسکی وقتی با سوالی درباره توپ طلا مواجه شد گفت :

شاید بازیکنان بارسلونا بیشتر اوقات برنده اش میشوند اما این جایزه طوری نیست که خواب را از من بگیرد . دیدگاه من این است که در بارسلونا مسیر توپ طلا نسبت به بایرن کوتاه تر است .

 

لواندوفسکی درباره تفاوت بوندسلیگا با لالیگا گفت :

در بوندسلیگا فوتبال فیزیکی تر است . در اسپانیا اما برای انجام فوتبال تلاش بیشتری میکنند . این نظر من بر اساس آنچه که دیدم است اما اینکه ممکن است نظرم عوض شود را رد نمیکنم . ما با تیم هایی مواجه میشویم که دفاع میکنند .

 

آخرین بازی ما مقابل الچه بود . به ظاهر تیم آخر جدول است و من 2 گل زدم اما بازی بسیار سختی برای ما بود زیرا حریف خیلی دفاعی کار میکرد و با مهارت زیادی در زمین حرکت میکردند .

 

او افزود :

من در اینجا احساس راحتی میکنم نه به خاطر باشگاهی که به آن پیوسته ام بلکه به خاطر جوی که اینجاست . به خاطر هم تیمی ها و کارکنان باشگاه که همه با من رفتار خوبی دارند و اینکه آنها تلاش زیادی کردند تا من با شرایط اینجا هماهنگ شوم و همه ی اینها باعث شده تا در بارسلونا احساس عالی داشته باشم .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.