پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روزی که آتشفشان سد راه آرزوهای لواندوفسکی شد !

کد خبر : 125162  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 شهریور 1401

اختصاصی بارسا نیوز - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی در سال 2010 میتوان به تیمی در لیگ برتر انگلیس بپیوندد اما فوران آنشفشان مانع از این انتقال شد .

 

لواندوفسکی در آن زمان 21 سال داشت و برای  لخ پوزنان بازی میکرد . باشگاه بلکرن در آستانه امضای قرارداد با این بازیکن قرار داشت و از روبرت خواست تا به انگلیس پرواز کند .

 

لواندوفسکی میخواست قبل از انتقال به بلکرن امکانات این باشگاه را بررسی کنید اما از شانس بد او آتشفشان ایسلند فوران کرد و برای هفته ها پروازها در اروپا را با مشکل مواجه کرد . در نهایت فرصت انتقال به لیگ انگلیس از دست رفت .

 

لواندوفسکی در سال 2017 درباره این انتقال ناموفق با تایمز صحبت کرد :

فرصت پیوستن به بلکبرن را داشتم اما قبل از آن میخواستم ببینم آنجا چگونه است - زمین تمرین و بقیه امکانات را بررسی کنم . فکر میکنم انتقال به بلکبرن میتوانست برایم خوب باشد اما قبل از آن دوست داشتم زمین تمرین و استادیوم را ببینم اما به این دلیل  نتوانستم به آنجا بروم . آتشفشان فوران کرده بود و با ابری از خاکستر مانع شد .

 

با این حال یورگن کلوپ بعدا او را برای پیوستن به دورتموند متقاعد کرد و این انتقال با هزینه ای کمتر از 5 میلیون یورو انجام شد . روبرت در اولین فصل خود 9 گل زد و بیشتر بازی ها را از روی نیمکت آغاز کرد .

 

لازم به ذکر است فوران آتشفشان ایسلند باعث اختلال در سفرهای هوایی بیشتر از 20 کشور اروپایی شد .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.