پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : فاتی به تغییر پست نیاز دارد

کد خبر : 125285  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 مهر 1401
فاتی نمیتواند به بازیکنان حریف درگیر شود

اختصاصی بارسا نیوز - فاتی به علت مصدومیت های متوالی برای مدت زمان طولانی از میادین دور بوده و در فصول اخیر سختی های زیادی را تحمل میکند. فاتی در سال 2020 که از ناحیه زانو مصدومیت جدی داشت تا اواخر سال گذشته دور بود و بعد با مشکل همسترینگ مواجه شد.

 

در حالی که بازیکن بهبود پیدا کرده اما کادر فنی روی بازیکن ریسک نمیکند و نمیخواهد به بازیکن فشار زیادی وارد کند. فاتی از لحاظ بدنی در سطح خوبی است اما مشکلات روحی و روانی دارد و اخیرا به علت دعوت نشدن به اردوی تیم ملی اسپانیا مقداری دلخور شده است.

 

آزمایش ها نشان میدهد که فاتی در برخی پارامتر ها همانند دوران قبل از مصدومیتش است. در این گزارش مشخص شده که فاتی سعی میکند از تقابل های 1 به 1 قرار نگیرد چرا نمیخواهد از لحاظ عضلانی فشار زیادی را تحمل کند و هنوز در ریتم لازم برای این مسئله قرار ندارد.

 

همین وضعیت باعث شده که فاتی ترجیح دهد به عنوان مهاجم نوک بازی کند و چندان تمایلی به بازی کردن به عنوان بال کناری ندارد. فاتی در پست شماره 9 فشار کمتری را حس خواهد کرد علاوه بر این او یک گلزن ذاتی است و میتواند در این پست تفاوت ها را نشان دهد.

 

بارسلونا به جزء لواندوفسکی بازیکنی در این موقعیت ندارد و شاید بازی دادن به فاتی در این پست حرکت مثبتی باشد. کسی به استعداد فاتی شک ندارد اما مشکل فعلی ریتم و اعتماد به نفس بازیکن است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.