پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شروط بارسلونا برای بازگشت مسی !

کد خبر : 125299  |  زمان ارسال : سه شنبه 5 مهر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه بارسلونا میخواهد لیونل مسی را در پایان قرارداد خود با پاری سن ژرمن در تابستان آینده به نیوکمپ بازگرداند .

 

با این حال خوان لاپورتا و ژاوی سرمربی تیم معتقدند که این اتفاق به چند شرط بستگی خواهد داشت .

 

بنابراین طبق گزارش موندو دپورتیوو , اگر مسی بخواهد به صورت بازیکن به بارسلونا بازگردد باید دستمزد خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و دوما او باید قبول کند در پستی که ژاوی در نظر میگیرد بازی کند .

 

 

این احتمال وجود دارد که مسی در بازگشت به بارسلونا حتی نتواند جایگاه اصلی را در ترکیب داشته باشد . بارسلونا نمیخواهد مسی پشت مهاجم بازی کند زیرا در این صورت ممکن است جلوی رشد پدری و گاوی گرفته شود .

 

بارسلونا برای پست بازی مسی تجزیه و تحلیل خواهد کرد اما با توجه به حضور روبرت لواندوفسکی او نیمتواند به عنوان مهاجم کاذب بازی کند .

 

البته بعید است که مسی در جناح راست راحت باشد زیرا او دوست دارد به مرکز حرکت کند و کادر فنی معتقد است اگر مسی بخواهد در جناحین بازی کند باید باشگاه یک مدافع راست عالی خریداری کند .

 

بارسلونا معتقد است که بازگشت مسی از نظر بازاریابی برای باشگاه مزایای زیادی خواهد داشت و حضور لئو باعث میشود جذابیت در بازی های دوستانه و تور پیش فصل بالا برود . همچنین بازگشت او هواداران را نیز خوشحال میکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.