پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلایلی برای بازگشت مسی به بارسلونا

کد خبر : 125479  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 مهر 1401

اختصاصی بارسا نیوز - در ماه های گذشته صحبت های زیادی درباره بازگشت مسی به بارسلونا و عدم تمایل این بازیکن به تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن منتشر شده است . خوان لاپورتا برای بازگشت مسی هرکاری میکند .

 

با این حال ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن نیز قصد دارد پیشنهاد تمدید 2 ساله به مسی ارائه کند و به هرقیمتی او را در فرانسه نگه دارد . مسی پس از جام جهانی درباره آینده اش تصمیم میگیرد .

 

بستن زخم


بارسلونا در تاریخ 5 آگوست 2021 با انتشار بیانیه ای جدایی مسی را به این شکل اعلام کرد :

" علیرغم توافق صورت گرفته با هدف امضای قرارداد جدید اما به دلیل موانع اقتصادی و ساختاری ( لالیگا ) امکان رسمی کردن آن وجود ندارد " .

 

بارسلونا به دلیل قوانین فیرپلی مالی لالیگا که به خاطر شیوع کرونا سختگیرانه تر دنبال میشد نتوانست پس از کوپا آمریکا با این بازیکن قرارداد جدیدی ببند و پس از 17 سال حضور در نیوکمپ این ارتباط از بین رفت . مسی در کنفرانس مطبوعاتی که چند روز بعد برگزار شد نتوانست ناراحتی خود را از این اتفاق پنهان کند . بازگشت او به بارسلونا میتواند زخم ها را التیام دهد .

 

بخشی از پروژه ژاوی بودن


ژاوی پیش از بازی با اینترمیلان گفت که بارسلونا همیشه خانه لئو مسی است و اینگونه به شایعات بازگشت واکنش نشان داد . او البته چیز دیگری نگفت اما طبق گزارش اسپورت , ژاوی و مسی همچنان با هم در تماس هستند .

 

بهبود حضور تماشگر در استادیوم


همانطور که میدانید نیوکمپ فعلی برای بازسازی در ماه های آینده بسته میشود و بازی های خانگی تیم در ورزشگاه المپیک کمپانی لوییس برگزار میگردد . تیم ژاوی در فصل 2023/24 در این استادیوم بازی خواهد کرد . بازگشت مسی باعث جذابیت و پرشدن استادیوم میشود .

 

بازنشستگی در بارسلونا


لئو مسی به دلیل حضور در پاری سن ژرمن دیگر یک بازیکن تک باشگاهی محسوب نمیشود . با این حال داستان مسی که سال ها پیش در نیوکمپ آغاز شد باید در نیوکمپ نیز به پایان برسد . خوان لاپورتا گفته بازگرداندن مسی برای او یک تعهد اخلاقی است .

 

افزایش فروش پیراهن


علاوه بر دلایل احساسی بازگشت مسی به بارسلونا میتوان به مسائل مالی نیز اشاره کرد . بازگشت این بازیکن آرژانتینی قطعا فروش پیراهن را به طور چشمگیری افزایش میدهد و باعث بهبود وضعیت مالی باشگاه میشود زیرا هیچ بازیکنی نمیتواند مثل مسی پیراهن بفروشد .

 

بازگشت مسی به خانه اش در شهر بارسلونا


مسی در کنفرانس مطبوعاتی خود در 8 آگوست 2021 گفت که به فرزندانش قول داده پس از چند سال به خانه خود در بارسلونا بازگردند . البته او اشاره نکرد که این بازگشت برای بازی دوباره در بارسلونا است اما این یکی از گزینه هاست .

 

افتتاحیه نیوکمپ جدید


اگرچه پر شدن استادیوم جایگزین نیوکمپ مهم است اما حضور احتمالی مسی در افتتاحیه نیوکمپ جدید بسیار تماشایی خواهد بود . طبق گفته اسپورت , اگر مسی برگردد قرارداد او حداقل 2 ساله خواهد بود تا او از حضور در استادیوم جدید نیز لذت ببرد و هواداران نیز بازی بهترین فوتبالیست تاریخ را یکبار دیگر در نیوکمپ تجربه کنند .

 

بردن آخرین لیگ قهرمانان با بارسلونا


بارسلونا آخرین بار در سال 2015 قهرمان چمپیونزلیگ شد . مطمئنا مسی دوست دارد دوباره در این رقابت با پیراهن بارسلونا برنده شود . مسی احتمالا تلاش میکند امسال با پاری سن ژرمن نیز قهرمان اروپا شود اما پیروزی او با شماره 10 بارسلونا یک اتفاق خاص خواهد بود .

 

خداحافظی با هواداران زیرا آنها شایسته چنین اسطوره ای هستند


یک بازیکن اسطوره ای مثل مسی باید یک پایان شایسته داشته باشد . بسیاری از هواداران دوست دارند در مراسم خداحافظی مسی در فوتبال که در نیوکمپ برگزار میشود شرکت کنند . اتفاقی که برای ژاوی و پپ گواردیولا نیز رخ داد .

 

دادن قدرت به فوتبالیست های جوان


همچنین بازگشت مسی میتواند به فوتبالیست های جوان تیم نیز انگیزه بدهد و همچنین کمک بزرگی به آنها باشد . این مهاجم میتواند فشار را تا حدی از روی جوانان بردارد .

 

لازم به ذکر است که پاری سن ژرمن برای تمدید با مسی تلاش میکند و آنها میخواهند پیشنهادی با دستمزد 30 میلیون یورویی خالص به مسی ارائه دهند . همچنین مدیر ورزشی این تیم گفته که هدف اصلی آنها ماندن مسی است .

 

همچنین لازم به ذکر است که مسی در این فصل شروعی فوق العاده داشته و 8 گل و 8 پاس گل ثبت کرده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.