پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چلسی هم خواهان فرانک دی یونگ است

کد خبر : 125731  |  زمان ارسال : جمعه 29 مهر 1401

فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، مورد توجه تقاضا در لیگ برتر است، زیرا چلسی، لیورپول و منچستریونایتد همگی آماده هستند تا در پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای جذب او اقدام کنند.

 

این گزارش توسط ESPN منتشر شده است که ادعا می‌کند غول‌های لیگ برتر در صف منتظر هستند تا اگر هلندی تصمیم گرفت در پنجره زمستانی بارسا را ​​ترک کند. وارد اقدامات خواهند شد

 

علاقه منچستریونایتد به دی یونگ کاملاً شناخته شده است. شیاطین سرخ در تابستان برای جذب این هافبک با بلوگرانا به توافق 85 میلیون یورویی رسیده بودند، اما امتناع این بازیکن از ترک باشگاه باعث شد این انتقال محقق نشود.

 

 

لیورپول نیز پس از مصدومیت های زیادی که این فصل متحمل شدند ، برای جذب دی یونگ وارد رقابت شده است. این گزارش مدعی است که قرمزها قبلاً با اردوگاه ستاره بارسلونا تماس گرفته اند تا احتمال انتقال را بررسی کنند.

 

 

چلسی به دنبال تقویت هافبک است زیرا انگولو کانته به دلیل مصدومیت چهار ماه از میادین دور بوده است. جورجینیو در عین حال پیشنهاد قرارداد از سوی باشگاه را رد کرده است.

 

کاتالان‌ها ممکن است مجبور شوند در ماه ژانویه چند بازیکن خود را بفروشند تا ضمن رعایت قوانین سقف حقوق لالیگا، تیم خود را تقویت کنند.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.