پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوان لاپورتا : اولویت ما قهرمانی در لالیگا است . خرید بازیکن در زمستان ؟

کد خبر : 126398  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 آبان 1401

خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا با روزنامه اسپورت مصاحبه کرد . لاپورتا بخش اول فصل جدید را مثبت ارزیابی و هدف اصلی را قهرمانی در لالیگا دانست .

 

۳ ماه اول فصل را چطور ارزیابی میکنید ؟ آیا سقوط برای دومین سال متوالی به لیگ اروپا یک شکست است ؟

نظرم نسبت به اولین مرحله فصل مثبت است . تیم پیشرفت کرده و در حال رقابتی تر شدن است . هرچند تیم هنوز در حال ساخته شدن است اما اکنون باعث ایجاد انتظارات زیادی شده و لالیگا برای ما اولویت اصلی است .

 

هدف ما در شروع هر فصل در بالاترین سطح است و دوست داریم در لیگ قهرمانان نیز باشیم اما شرایط اینکار را غیرممکن کرد . ضربه بدی به تیم بود اما تاکید میکنم که هدف اصلی ما لالیگا است و امیدواریم به همین مسیر ادامه دهیم .

 

آیا پایان سال ۲۰۲۲ به عنوان صدرنشین لالیگا باعث ایجاد حس آرامش در باشگاه پس از ماه ها تنش میشود ؟

باشگاه همیشه فعال و بسیار پویا است چون چند رشته ورزشی را دنبال میکند و همیشه بدنبال رقابت است . با این حال این هم درسته که ما تعطیلات را به عنوان صدرنشین لیگ جشن میگیریم و این باعث آرامش خاطر همه ی ماست .

 

بارسلونا در بازی مقابل اوساسونا نشان داد که ژن قهرمانی دارد و شخصیت تیم میتواند بر مشکلات غلبه و بدنبال قهرمانی در لیگ است .

 

آیا شغل ژاوی در این ۳ ماه زیر سوال رفت ؟

به هیچ وجه . ما به ژاوی کاملا اعتماد داریم . من به شما اطمینان میدهم که به مربی خودمان افتخار میکنیم . او باشگاه را خیلی خوب میشناسد و شرایط لحظه ورودش را میداند . همچنین او میداند که چطور میتواند تیم را بهتر کند .

 

بارسلونا در زمستان و تابستان ۲۰۲۲ بیشتر از ۲۰۰ میلیون یورو در نقل و انتقالات هزینه کرد . نمره شما به این سرمایه گذاری و نتیجه اش چیست ؟ آیا انتظارات شما برآورده شده است ؟

در تمام نقل و انتقالات ها انتظارات برآورده میشوند . هنوز امکان پیشرفت هست و بازیکنانی مانند کریستنسن , فرانک کسیه و هکتور بیرین بودند که ما هنوز نتوانستیم آنها را در بهترین فرم ببینیم . رافینیا نیز سهم بزرگی دارد . همچنین دمبله که قراردادش را تمدید کردیم و به ما قدرت زیادی میدهد . انتقال لواندوفسکی اساسی بود و به تیم کیفیت قهرمانی داد تا به موفقیت های زیادی برسد .

 

روبرت کیفیت گلزنی بالایی دارد و همچنین میتواند از هم تیمی هایش مراقبت کند و توصیه های خوبی به آنها میکند . او بسیار جدی و مسئولیت  پذیر است . کونده نیز میتواند تبدیل به بخش بزرگی از موفقیت شود و از همان لحظه اول اعتماد همه را بدست آورد .

 

در مورد مارکوس آلونسو ما او را به عنوان مدافع کناری جذب کردیم و باید آنجا بازی میکرد اما با این حال نیز خوب بود . پابلو توره نیز بسیار جوان است اما ژاوی او را زیر نظر دارد و به او دقایق بازی میدهد .

 

گاهی اوقات بحث میشود که باید سیستم خودمان را تکامل دهیم اما ما طرفدار حفظ این سیستم هستیم زیرا باعث میشود منحصر به فرد باشیم .  اگر به مدلی فیزیکی تر تغییر میکردیم آنوقت تیم دیگری بودیم ( دیگه بارسا نبودیم ) .

 

همه ی شما در باشگاه گفته اید که در زمستان نیز نقل و انتقالاتی خواهیم داشت . آیا همینطور است ؟

در تابستان به اهدافی که میخواستیم رسیدیم و نسبت به فصل گذشته رقابتی تر شدیم و ترکیب ما نیز متعادل تر شد . با این حال ما همیشه به اینکه چطور میتوانیم تیم را بهبود ببخشیم فکر میکنیم . مصدومیت ها باعث شد نتوانیم از پتانسیل کامل تیم استفاده کنیم .

 

در پنجره زمستانی باید بازیکنانی را جذب کنیم که بتوانند چیزی که اکنون داریم را بهبود دهند و این آسان نیست . به خصوص که ما مشکل فیرپلی مالی را نیز داریم و حذف از لیگ قهرمانان درآمد ما را کاهش داده است . لالیگا به ما هشدار داده که فرصت کمتری برای خرید داریم . سعی میکنیم با مذاکرات با لالیگا و ارائه تفسیر دیگری آنها را به بازنگری وادار کنیم . کسب قهرمانی در لیگ اروپا و سوپر کاپ اسپانیا و حتی از طریق بازی های دوستانه جام جهانی میتواند موثر باشد .

اولویت ها
1_ دفاع راست تاپ که تو حمله و دفاع عالی باشه
2_دفاع وسط
۳_ جایگزین برا لوا
زمستان باید موکوکو یا ی بازکن دفاع راست
شش گانه چه خبره لیست داده انگار کشکه همون یه دفاع راست با تیلمانس
زمستان باید یه دفاع راست بیاریم و با اشکرینیار و موکوکو و مسی مذاکره کنیم و اگه شد لیائو یا خاکپو رو بیاریم
باید پیشرفت کنیم
دوستان کسی میدونه چجور باید تو وزش3 اکانت ساخت؟
سطح بارسا در cl پایین هست این خیلی بد هست
اگ واقعا بخواهیم خرید داشته باشیم فقط دفاع راست

و باید با موکوکو هم قرارداد شفاهی امضا کرد (بین بارسا و خود موکوکو )، چون واقعا برای نیم سال 30 میلیون یور خیلی زیاده براش 🤝🏿

زنده باد بارسا 💙❤
بچه ها کسی efotbal 23 بازی می‌کنه ؟
ببینیم چه میشه میتونیم قهرمان بشیم یا نه ؟
خب باشه
امیدوارم حداقل قهرمان شیم
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.