سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا و مارتینز یک توافق شفاهی دارند

کد خبر : 126476  |  زمان ارسال : سه شنبه 24 آبان 1401

پیگیری بارسلونا برای جذب اینیگو مارتینز، مدافع اتلتیک بیلبائو، دیگر یک راز نیست. و حالا، جرارد رومرو، روزنامه‌نگار، به‌روزرسانی تازه‌ای در همین مورد ارائه کرده است و می‌گوید که برنامه بلوگرانا این است که در تابستان با مدافع را به خدمت بگیرد، زمانی که او به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود.

 

 

علاوه بر این، رومرو همچنین گفت که اگرچه هر دو بارسلونا و مارتینز بر سر همین یک توافق شفاهی دارند، اما تا امروز هیچ چیزی رسمی امضا نشده است.

 

آینده مارتینز در باشگاه اتلتیک موضوع بحث های گسترده ای بوده است، بیشتر به این دلیل که قرارداد فعلی او در پایان فصل به پایان می رسد و چندی پیش بود که او اعتراف کرد که هنوز هیچ به روز رسانی در مورد آن وجود ندارد.

موضوع کمی خسته کننده است، اما اینها چیزهایی هستند که اتفاق می افتد. من اینجا خوشحالم و احساس راحتی می کنم. آینده من هنوز اصلا مشخص نیست. نه زمان صحبت در مورد این مسائل تجدید من است و نه مکان. تمرکزم را از دست نمی‌دهم و همیشه تمام تلاشم را برای اتلتیک می‌کنم. من تا پایان فصل قرارداد دارم، می جنگم و این چیزی است که خدا می خواهد. من اینجا خیلی خوشحالم، هر روز با لبخند می آیم و از بیلبائو لذت می برم. من احساس می کنم که اینجا من را دوست دارند.

 

در بارسلونا، این احساس رو به رشد وجود دارد که یک هافبک میانی یک ضرورت است، بیشتر به این دلیل که جرارد پیکه اکنون بازنشسته شده است. اما ظهور مارکوس آلونسو به عنوان یک گزینه در دفاع میانی به این معنی است که باشگاه به دنبال بازیکن جدیدی برای این پست در ژانویه نیست.

 

قبلاً گزارش شده بود که یک توافق شفاهی برقرار است و رومرو نیز این ادعاها را تأیید می کند، اگرچه او اصرار دارد که هنوز چیزی امضا نشده است.

2سال پیش بازی اتلیکو و بیلبائو دیدم خیلی خوب بود کورایا سوارز تو جیبش بودن دقیقه اخر هم یه سر زدن گل شد بردن ولی فکر کنم افت کرده جلو بارسا مگوایر بود
این حتی در حد تعویضی ما هم نیست شما که میخواید حتما دفاع بیارید جا پیکه نمیدونم چه اصراریه محمد سیماکان رو بیارید عالی بوده این فصل
دوستان این فقط یه تعویضیه چرا اینقدر جبهه میگیرید😑
هههه‍ههههه لاپورتا صنعتی زده یا سنتی
اصلا کیفیتش مهم نیست. مهم اینه با وجود کوند و آراخ و گارسیا و کریستنسن و آلونسو و چادی ریاض اصلا نیازی بهش نداریم.
خداوندا مارتینز با اتلتیک تمدید کند ...من الله توفیق
عمو چی تو این،دیدن که هیشکی ندیده خدا میدونه یه بچه ۱۷ ساله از لاماسیا بیارن کس ناراضی میشه....
سید مارتینز تو رو خدا با اتلتیک تمدید کن
هیچ چیز واسه ارائه دادن نداره جلوی تیمهای بزرگ محوه و سنش هم بالاست،اگر ب مدافعین جوون میدون بدیم خیلی بهتره حداقل اینده برای جوانان تیم هست تا این پیر و پاتالا…
بازیکن متوسط مقابل تیم های بزرگ هیچی نیست
خوبه ها دفاع و قدرت بدنیش ولی سنش بالا نی
چرا این چی دیدید توش اخه جلوی بارسای ژاوی تر زده بود اون وقت جلو تیم های بزرگ تر می‌خواد چی کنه حتی گیریم بگیم ذخیره کونده و ارائوخ شه ولی اینا مصدوم بشن اون وقت تو بازی بزرگ چه غلطی کنیم؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.