پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جوردی آلبا : اگر بدانم برای بارسا مفید نیستم اولین نفر خودم درخواست خروج میدهم

کد خبر : 126637  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 آذر 1401
پیکه تصمیم خوبی گرفت

جوردی آلبا، مدافع بارسلونا در مصاحبه ای اختصاصی در ال لارگوئرو بر تمایل خود برای ماندن در باشگاه برای مدت باقی مانده از قراردادش که در سال 2024 منقضی می شود، تاکید کرد.

 

 

در واقع، ژاوی هرناندز، سرمربی، الخاندرو بالده را به عنوان اولین مدافع چپ خود در ترکیب فعلی انتخاب کرده است. علاوه بر این، با توجه به دستمزدهای بالای او، گزارش شده است که بارسلونا مشتاق است از شر آلبا خلاص شود تا بار مالی خود را کاهش دهد.

من با بارسا قرارداد دارم و خودم را قادر به انجام اتمام آن  تا ژوئن 2024 می دانم. من احترام به دست آورده ام. وقتی خودم را برای بازی برای بارسا آماده نبینم، اولین نفری خواهم بود که می‌روم. من نمی‌خواهم خودم را  فریب بدهم .

 

ملی پوش اسپانیایی با بیان تصمیم خود برای ماندن در باشگاه در تابستان، افزود:

من همیشه به خودم اعتماد داشتم و می دانم چه چیزی می توانم ارائه دهم. نسبت به زمانی که آمدم خیلی پیشرفت کردم. همه به مهاجمان پایبند هستند زیرا آنها گل می زنند، اما من پیشرفت کرده ام و افرادی که باید بدانند  این را می دانند. در مورد تصمیم من در باشگاه چیزهای زیادی گفته شد اما تصمیم گرفتم بمانم. این تمام چیزی است که وجود دارد.

 

وقتی از او پرسیده شد که آیا احساس می‌کند که باشگاه در تابستان سعی کرده او را از تیم خارج کند ، پاسخ داد:

هیچ‌کس در مورد اینتر به من چیزی نگفت. البته می دانم که اخبار درز می کند. من برای مدت طولانی اینجا بودم و با محیط باشگاه آشنا هستم. من یک سال یا بیشتر به خودم فرصت نمی دهم تا بروم. من احترام افراد حرفه ای را که به طور روزانه در باشگاه با آنها کار می کنم، چه کارکنان و چه همکارانم، به دست آورده ام. از این نظر، من وجدان راحت دارم. سپس، می ماند آنچه مردم از بیرون در مورد آن صحبت می کنند…

در طول مجمع عمومی باشگاه، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، به نظر می‌رسید که کاپیتان‌های باشگاه را مورد هدف قرار داد که با کاهش دستمزدشان در تابستان موافقت نکردند

 

من با آنچه لاپورتا گفت ربطی ندارم . هر وقت باشگاه از من کمک می خواست، من کمک می کردم. هیچ کس غیر از این نمی تواند بگوید من آدم بسیار  دوست داشتنی هستم و می توان من را کم و بیش دوست داشت. من به هر نحوی که بتوانم کمک کرده‌ام و هر چه هست  وجود دارد و همیشه کمک کرده‌ام. من به بهترین چیز برای باشگاه فکر کرده ام، من اهل بارسلونا هستم و رنگ ها را حس می کنم. هرزمانی  که از من خواسته شده، این کار را انجام داده ام.

 

وقتی از او پرسیده شد آخرین باری که بلوگرانا از او درخواست کاهش دستمزد کرده بود کی بود، مدافع چپ پاسخ داد:

ما در مورد آنچه مردم می گویند صحبت می کنیم، زیرا این چیزی است که شما در مطبوعات می خوانید. نمی دانم راهی برای فشار آوردن است یا نه نمی دانم. دفعه قبل بعد از یورو از من چنین کمکی خواستند. صحبت در مورد آن ادامه دارد و من نمی توانم آن را کنترل کنم.

 

همچنین از آلبا در مورد رابطه اش با ژاوی و اینکه حالا که او از هم تیمی سابق به مربی خود تبدیل شده، چطور کار می کند، سوال شد.

من با ژاوی بسیار خوب هستم، اگرچه این رابطه با آنچه قبلا داشتیم متفاوت است زیرا اکنون او مربی من است. ایده او از بازی بسیار خوب است و ما در مسیر درستی هستیم.

 

آلبا همچنین بازنشستگی هم تیمی دیرینه خود جرارد پیکه را که اوایل این ماه با تصمیمش برای آویختن کفش‌هایش خیلی را شگفت زده کرد، صحبت کرد.

من از تصمیم پیکه با خبر بودم ، اما زمان آن را نه. من بسیار شگفت زده شدم. او کار خوبی کرد ، زیرا هیچ کس از آن خبر نداشت و او این کار را زمانی انجام داد که آن را از ته دلش می خواست. این یک تصمیم کاملا شخصی است و به نظر من درست است. او احترام همه را به خود جلب کرده است و اینطور تصمیم گرفت، به نظرم در کل  خداحافظی خوبی بود.

 

علیرغم کاهش حضور او در سطح باشگاهی، آلبا همچنان از اعتماد لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا برخوردار است :

لوئیس انریکه به من نشان داد که به من اعتماد دارد. در بارسا، عناوین زیادی را با هم به دست آوردیم و اینجا دوباره کنار هم جمع شدیم. وقتی به اینجا آمدم عملکرد خوبی داشتم و حالا وقتی شرایط در باشگاه من پیچیده تر شده است، او با من تماس گرفته است. وقتی لیست را دیدم چیزی به او نگفتم، اما بسیار سپاسگزار و هیجان زده هستم. همه ما که اینجا هستیم خیلی خوش شانس هستیم، هم تیمی هایی هستند که نیامدند و به خاطر سطحشان می توانستند اینجا باشند.

در پایان، آلبا اصرار داشت که اسپانیا آنچه را که برای طی کردن مسافت در جام جهانی لازم است در اختیار دارد،  او گفت:

البته، ما می توانیم جام جهانی را ببریم. اینها تورنمنت های پیچیده ای هستند، اما گروه حساسی است و فکر می کنم جام جهانی خوبی خواهیم داشت.

بهترین پیشنهاد میتونه یک تمدید ۲ + ۱ و کاهش دستمزد باشه
من که میگم دو سال دیگه جوابه یا اگه خیلی بهتر بشه سه سال
بدردبخور هست هنوز فقط اون دستمزد کوفتی باید کاهش بده
هنوز می‌تونه تو بازی های لالیگایی کمک کنه ولی تو بازی های بزرگ نه.
عامل باخت به رم و لیورپول بودی.سرتم که تو هواست .غیرتم که نداری وگرنه همون موقع رفته بودی
فعلا رو فرمه و میتونه تا آخر فصل باشه و با رفتن آلونسو به دفاع وسط اون وقت خیلی تو دفاع چپ میتونه بهمون کمک میکنه
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
لابد خرا هم کتاب می خونن
فیل ها هم پرواز می کنن
اون کچل معروفه هم مسلمونه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.