پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش ممفیس دپای به احتمال خروجش از بارسلونا

کد خبر : 126638  |  زمان ارسال : سه شنبه 1 آذر 1401

پس از نزدیک به دو ماه، ممفیس دیپای، مهاجم بارسلونا، روز دوشنبه زمانی که برای هلند در بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال مقابل سنگال بهمیدان رفت، به میادین فوتبال بازگشت.

 

 

مدت زمان ریکاوری این بازیکن 28 ساله بیش از حد انتظار اولیه بود و در برخی زمینه ها این شک و شبه ایجاد شد که او از بازگشت سریع خودداری می کند تا در آستانه جام جهانی خطر آسیب دیدگی نداشته باشد.

 

در عین حال، این موضوع جای خود را به گمانه زنی ها در مورد آینده او در بارسلونا نیز داده است. دپای دیگر برنامه مهم ژاوی هرناندز نیست و فقط سه بار قبل از مصدومیتش بازی کرده بود.

 

پس از پیروزی هلند در روز دوشنبه، دپای در مورد آینده خود در بارسلونا پس از جام جهانی با رسانه ها صحبت کرد. به نقل از فابریزیو رومانو، این مهاجم گفت:

من نمی دانم بعد از جام جهانی چه اتفاقی خواهد افتاد. من از مصدومیت بهبود یافته ام و از جام جهانی لذت می برم. من نمی خواهم به گذشته فکر کنم. همچنین نمی‌خواهم بیشتر از این در خصوص رقابت ها فکر کنم.

 

دپای پشت سر بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، عثمان دمبله، رافینیا، آنسو فاتی و فران تورس در نوک اسپاتیفای نیوکمپ قرار دارد. و همانطور که اوضاع پیش می رود، هیچ شانسی برای تغییر آن وجود ندارد و خروج برای همه طرف های منطقی است.

سنگال هلند
فقط به اینکه ارزش خودتو ببری بالا تا تو بازار بفروشیمت فکر کن
از دستش بدیم ضرر کردیم
اینم هر دیقه یه زری میزنه راتو بکش برو دیگه
اگه جام جهانی خوب باشه امیدوارم بمونه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.