پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به ممفیس دپای نامه آزادی نخواهد داد

کد خبر : 126676  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 آذر 1401

گزارش اخیر MARCA وضعیت ممفیس دیپای در بارسلونا را به روز رسانی کرده است. این بازیکن هلندی یکی از معدود بازیکنانی است که می تواند در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آتی از بارسا خارج شود.

 

 

با توجه به مازاد بازیکنان هجومی، بارسلونا به دنبال خلاص شدن از شر دپای در ژانویه است. آنها خروج او را در ادامه تلاش خود برای کاهش دستمزدها حیاتی می دانند.

 

دپای به نوبه خود احتمال جدایی از نیوکمپ در ژانویه را رد نکرده است. با این حال، به نظر می رسد که او برای پیوستن به هر باشگاهی که او را دعوت می کند کاملاً بی میل است و فقط برای تیمی که بتواند به او فوتبال لیگ قهرمانان اروپا را پیشنهاد دهد، جواب خواهد داد

 

 

در همین حال، تصور می‌شد که بارسلونا مایل است در ژانویه یک نامه آزادی به دپای بدهد. اما با توجه به این واقعیت که ارزش ستاره سابق منچستریونایتد در صورت حضور در جام جهانی می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد، آنها آن را در حال حاضر گزینه مناسبی نمی دانند.

 

 

بنابراین کاتالان ها در حال حاضر نسبت به شرایط آرام هستند و حاضرند منتظر بمانند . به نظر می رسد که می توان بعد از جام جهانی خیلی چیزها را روشن کرد، تا آنجا که به آینده دیپای مربوط می شود.

 

این مهاجم اخیراً با حضور در بازی افتتاحیه مقابل سنگال به عنوان بازیکن تعویضی پس از مصدومیت بازگشته است. انتظار می رود که او در ادامه مسابقات نقشی کلیدی برای هلند داشته باشد.

انصافا جلو سنگال خوب کار کرد یه پاس گل داد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.