پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا از کادر پزشکی اروگوئه ناراضی است ; احتمال شکایت بالا گرفت !

کد خبر : 126698  |  زمان ارسال : چهارشنبه 2 آذر 1401
بنظر می رسد اروگوئه شرایط از پیش توافق شده را زیر پا گذاشته است

قبل از شروع جام جهانی فوتبال، بارسلونا با فدراسیون فوتبال اروگوئه (AUF) بر سر برنامه تناسب اندام رونالد آرائوخو به توافق رسیده بود.

 

 

ماهیت توافق این بود که مدافع تنها برای حضور در گروه و افزایش روحیه تیم ، بخشی از تیم اروگوئه باشد. یک بند دیگر مستلزم این بود که روند بهبودی او نیز توسط دو فیزیوتراپیست از بارسلونا نظارت خواهد شد.

 

 

با این حال، با وجود اینکه اروگوئه هنوز مسابقات جام جهانی خود را آغاز نکرده است، بارسا دریافته است که به دلیل فشار داخلی از سوی AUF، دو فیزیوتر آنها برای انجام عمل جراحی و نظارت بر آمادگی جسمانی آراوخو مشکل دارند.

 

 

به نظر می‌رسد اروگوئه‌ای‌ها مشتاق هستند تا آرائوخو را که یکی از حیاتی‌ترین بازیکنان دفاعی این کشور است، سریعاً ریکاوری کنند.

 

 

این گزارش حاکی از آن است که آرائوخو نتوانسته دستورالعمل‌های ریکاوری را که توسط پزشکان تنظیم شده است، انجام دهد. اردوی اروگوئه تصمیم گرفته است تا ریکاوری او را تسریع کند و پارامترهای تمرینی او را افزایش دهد و به طور بالقوه این مدافع را در معرض خطر تشدید مصدومیت قرار دهد.

 

اسپورت ادعا می کند که بارسلونا با اطلاع از نقض، تهدید کرده است که شکایت رسمی خود را به فیفا علیه AUF به دلیل عدم پیروی از توافق نامه ارائه خواهد کرد. همین ادعا توسط RAC1 نیز مطرح شده است.

 

فعلا بارسلونا تصمیم گرفته است از فدراسیون فوتبال اروگوئه بخواهد به دستورالعمل ها و پارامترهای توافق نامه احترام بگذارد. با این حال، اگر AUF به نقض توافق ادامه دهد، بارسلونا می تواند به دنبال اقدامات قانونی باشد.

باید سریع شکایت کنیم تا نزارن بازی کنه، مصدومیتش بیشتر بشه بدبخت میشیم
اع ادم باشيد
خداوکیلی گند نزنین ب تیم ما
این مسخره بازیا چیه
اینا چرا ایجوری هستن خب عینه آدم رفتار کنید...اگه اینجوریه،گایا اسپانیا هم با مسکن بازی کنه...عمو زنبور نیش نزده که ...پاش مصدوم شده...آخ آخ اخ...فکر بازیکن باشین
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.