پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا به دلیل قیمت از خرید یک ستاره جوان دست کشید

کد خبر : 126808  |  زمان ارسال : جمعه 4 آذر 1401

گزارشی که اخیراً از SPORT منتشر شده است، به روز رسانی در مورد تعقیب بارسلونا برای مهاجم جوان شیلیایی داریو اوسوریو ارائه کرده است.

 

اوسوریو که محصول آکادمی جوانان یونیورسیداد شیلی است، در حال حاضر در تیم بزرگسالان کار می کند و در 27 مسابقه رقابتی هفت گل به ثمر رسانده است. این بازیکن 18 ساله یک وینگر راست است که به دلیل ویژگی انفجاری بازی خود شهرت زیادی به دست آورده است.

 

ناگفته نماند، اوسوریو می تواند در هر دو طرف زمین بازی کند، که به نوبه خود، او را به یکی از محبوب ترین بازیکنان در بازار شیلی تبدیل کرده است.

 

گزارش SPORT حاکی از آن است که بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی بود که پیشرفت این بازیکن جوان را زیر نظر داشت.

 

با این حال، به نظر می رسد بارسلونا از تعقیب و گریز عقب نشینی کرده است. کاتالان ها ارزش اوسوریو را در حدود 7-8 میلیون یورو بسیار بالا می دانند، به ویژه با توجه به این که باشگاه فقط او را به عنوان یک بازیکن برای تیم بارسا اتلتیک هدف قرار داده است.

 

بنابراین این انتقال برای بارسلونا امکان پذیر نبود. در عوض، اوسوریو جوان اکنون آماده پیوستن به RB Bragantino است که باشگاهی متعلق به فرنچایز ردبول است. این گزارش حاکی از آن است که براگانتینو اولین گام ها را برای بستن انتقال اوسوریو، که ممکن است به زودی به لیگ برتر برزیل برود، انجام داده است.

 

بارسا یکی از تیم‌هایی است که برای جذب اندریک از پالمیراس هم مدعی است، اگرچه گفته می‌شود پی اس جی در رقابت برای جذب این مهاجم 16 ساله پیشتاز است.

تابوده همین بوده بارسلونا انتظارداره 1000تومن خرج کنه 1میلیارد سود بکنه من نمیدونم این چه منطقیه آخه
چقدر شبیه مهدی قائدی هست 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
قرارنیست که تمام بازیکنان دنیا رو جذب کنیم باید اولویت بندی کنیم .درپست هایی که ضعف داریم بازیکن جذب کنیم
راستمون بازیکن داریم چپم فعلا نیازی نداریم . هافبک دفاعی با فول بک واجب تره
همین مونده از مدرسه ها ماهم بیاین استعداد ببرن
سیتی رو میگی تیمی که به خاطر بازی زیباش کلی جام درآورده!اما به من بگو چند چمپیونزآورده؟؟بارسا باید به خاطر رقیبش هم که شده دست از سبک همیشگیش بردار!اگرنه تبدیل میشه به دورتموند
در جواب کاربر آلمانی افسانه ای!اولا بارسلونا نه آژاکسه نه دورتموند بهترین باشگاه دنیاست !اون آژاکس دورتموند هستن که باید به فلسفشون افتخار کنن چون قه مان شدن تو اروپا قربانی بازیکن سازی کردن!اما بارسا نه آژاکسه دورتمونده که بازیکن تولید کنه ،چون تبدیل شده به بازیکن نابود کن!و نه بارسا تیمی که قهرمانی بیاره!تیمها بازی نمیکنن که به بازی زیباشون افتخار کنن!تیمها بازی میکنن که قهرمان بشن!بارسا دورتموند نیست که هر سال قهرمانی بایرن ببینه!بارسا بارساست!بهترین تیمی که سرشار ازبازیکنهای درجه یکه!
دوباره میشه مثل قضیه والورده
بابا سر ۷ ۸ ملیون زشته باز دوباره حسرت میخوریم ها میشه قضیه دیویس وینی هالند ....
باید به دوست عزیزم محمد یاداوری کنم که سبک بازی بارسا همیشه مشخص بوده و یکی از فاکتورهایی که واسه بارسایی ها مهمه بازی زیبا است . ما رئال نیستیم فلسفه ما مشخصه ما با همون فلسفه این جام هایی که میبینی رو بدست اوردیم منتهی چون ما صاحب سبک خاصی هستیم همیشه رو فرم نیستیم و بالا پایین داریم ولی وقتی به اوج میرسیم میشیم جزو بهترین تیم های تاریخ . اگه فکر میکنی این سبک دیگه در فوتبال مدرن جوابگو نیست پس جواب بده که سیتی چجوری اینهمه قهرمانی متوالی تو سخت ترین لیگ بدست میاره و این فصل هم احتمالا ارسنال
این تقریبا دیگه یه سنت شده ما استعداد پیدا میکنیم ولی نمیخریم یه سال بعد باشگاه های دیگه میخرنش و یه ابرستاره میشه بعد اون وقت تو بارسانیوز خبر میذارن بارسا چند سال پیش فرصت جذب او را داشت... مثل دیویس و ارامباری و وینیسیوس و ...
تا زمانی که لاپورتا مدیره و ژاوی مربی خحرید هر بازیکنی ضرره حتی اگه اون بازیکن مسی باشه!ژاوی بهترین هافبک طراح و بهترین هافبک تاریخه اما دلیل نمیشه مربی خوبی باشه!تو دوره لاپورتا ژاوی خرید هر بازیکن ضربه ای بر پیکر نیمه جونه بارساست!پس تا زمانی که لاپورتا گورش رو گم نکنه!خرید کردن بیخودی!اگه هوادار از بارسا توقع بازی زیبا وبه زمانی لیگ داره به من توهین کنه!اما اگه هدف هوادار قهرمانی چمپیونزی یک صدا بشه که اول لاپورتا گورش رو گم کنه دوم ژاوی وبعدش کلوپ رو بخره تحت هر شرایطی
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.