پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسا در جذب گوندوغان با شکست مواجه شده است

کد خبر : 127199  |  زمان ارسال : دوشنبه 14 آذر 1401

ایلکای گوندوگان یکی از هافبک های است که در رادارهای بارسلونا قرار دارد زیرا آنها به دنبال تقویت مرکز قبل از خروج قریب الوقوع سرخیو بوسکتس در تابستان هستند.

 

 

گوندوگان در آخرین سال قرارداد خود با منچسترسیتی است و در سال 2023 برای انتقال رایگان در دسترس خواهد بود و او را به چشم‌انداز جذابی برای بلوگرانا تبدیل می‌کند که همچنان از مشکلات مالی رنج می‌برند.

 

با این حال، طبق گزارش ها، همانطور که توسط موندو دپورتیوو منتشر شده ، بارسلونا در تعقیب گوندوغان با شکست مواجه شده است زیرا این هافبک ممکن است قبلا تصمیم به تمدید قرارداد خود با منچسترسیتی داشته باشد.

 

این بازیکن 32 ساله از سال 2016 در غول های لیگ برتر حضور دارد و همزمان با پپ گواردیولا به این باشگاه آمد. و او یکی از اعضای کلیدی موفقیتی بوده است که من سیتی در شش سال گذشته به دست آورده است.

 

در این فصل، بازیکن سابق بروسیا دورتموند در 20 بازی در تمامی رقابت‌ها، هر کدام دو گل زده و دو گل پاس گل داده است و با وجود اینکه آلمان اخیراً از جام جهانی حذف شد،

 

با این حال، طبق این گزارش، گوندوگان که از علاقه بارسا آگاه بوده و گزینه انتقال را سنجیده، به تصمیم برای تمدید با منچسترسیتی و ادامه بازی زیر نظر گواردیولا نزدیک‌تر است.

دفاع راست حالی‌تون هست که دفاع راست می خوایم؟
خب بهتر، سنش بالاست، افتم کرده
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.