پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرمربی اسبق بارسلونا به پابلو توره علاقه مند است

کد خبر : 127530  |  زمان ارسال : چهارشنبه 23 آذر 1401

پابلو توره در هفته های اخیر به موضوع گمانه زنی ها در مورد آینده اش تبدیل شده است و بسیاری انتظار دارند که او در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده به صورت قرضی به تیم دیگری برود.

 

 

گزارشی که اخیراً از SPORT منتشر شده، به‌روزرسانی‌هایی در مورد آینده او ارائه کرده است که نشان می‌دهد توره به هدف کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا، که در حال حاضر سرمربی ویارئال است، تبدیل شده است.

 

ستین با استبان توره که پدر پابلو توره است رابطه نزدیکی دارد. او این بازیکن را از سنین جوانی می شناسد و عاشق این است که او را به صورت قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرد.

 

توره به نوبه خود می خواهد در تیم اصلی بارسلونا بماند. او می خواهد برای جایگاهش در برنامه های ژاوی بجنگد. او از زمان پیوستن به آبی اناری ها در تابستان تنها 4 بار برای بلوگرانا به میدان رفته و یک گل نیز به ثمر رسانده است.

 

 

حتی ژاوی هرناندز نیز تمایلی به فروش توره در ژانویه ندارد، زیرا می‌داند که برخی از هافبک‌های او نتوانسته‌اند انتظارات  این فصل او را براورده کنند. گفته می شود فرانک کسیه با آینده نامشخصی در باشگاه روبرو است و چندین باشگاه به خدمات او علاقه مند هستند.

ژاوی اگر فشار رسانه ها وطرفدارها نبود عمرا به اینها بازی میداد.دوست داره همش بوسکتس توزمین باشه.بازیکن های که ما داریم بقیه تیم ها حسرتشونو رو میخورن
الان چیزی که زیاده مربی درجه یکه وژاوی باید بدونه که جایگاهش محکم نیست ودرخطر
امروز به حرفم بخندید ولی یادتون باشه با همین روند پیش بره سال بعد گاوی رو نیمکت نشین میکنه
اگه ژاوی لجبازی رو بزاره کنار وبه پابلوو کسیه بیشتر بازی بده خوب میشه واون بوسکتس روهم نیمکت نشین کنه توی لیگ قهرمانان که نابودمون کرد و مارو فرستاد لیگ حقارت حداقل به جوون ها فرصت بده شاید بعدنا یه چیزی شدن
سلام دوستان گلم
فینالیست شدن کینگ دلها همراه با تیم ملی آرژانتین رو بهتون تبریک میگم
به امید قهرمانی کینگ و تبدیل شدن LM7 به lm8😁
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.