پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : ژاوی روی دمبله شرطبندی میکند

کد خبر : 127791  |  زمان ارسال : سه شنبه 29 آذر 1401
باشگاه به دنبال تمدید با دمبله است

عثمان دمبله تا قبل از فینال جام جهانی عملکرد خوبی نشان داد اما در فینال مقابل آرژانتین یکی از بدترین های تیمش بود. به نظر دیگر ثابت شده که عثمان دمبله مرد بازی های بزرگ نیست اما ژاوی و کادرش در کنار وی هستند.

 

ژاوی هرناندز اعتقاد دارد که دمبله یک بازیکن اساسی و از ستون های پروژه جدیدش است ، عثمان برای ژاوی کاملا متفاوت است. باشگاه برای تمدید با دمبله تلاش میکند چرا که قرارداد فعلی وی تنها تا 2024 اعتبار دارد.

 

ژاوی میخواهد حمایت خود را از این فرانسوی نشان دهد چیزی که پیش تر نیز آن را نشان داده بود. دمبله در بارسلونا زیر نظر ژاوی عالی کار کرده و سرمربی تیم بار دیگر میخواهد روی دمبله شرطبندی کند.

یادم نرفته که چقدر چند سال پیش به دمبله فحش میدادید تو همین سایت هیچ وقت یادم نمیره واقعا دمبله بهترین سر توپ زن جهان هست و اون موقع خیلی کارا برا بارسلونا کرد هیچکدومتون قدرشو ندونستید و من ناراحتم متاسفم برا کسایی که به دمبله بی احترامی کرد💖😑😓
دمبله همین جوری مصدوم نشه خوبه
گفتم که دمبله و رافینیا مثله همن
بگیر نگیر دارن و تو ضربات آخر شدیدا صوتی
دمبله بد بود چون تاکتیک انتخابی آرژانتین در شروع بازی فینال خیلی درست بود،ارژانتین بازیکنان کلیدی فرانسه رو از کار انداخت،رابطه بین گریزمان با دمبله،امباپه و ژیرو کاملا قطع شده بود،دشان سریع تعویض کرد و تغییر تاکتیک داد و دیدیم که با اومدن بازیکنان جدید مثل موانی،تورام،جریان بازی عوض شد،حتی امباپه هم وارد جریان بازی شد،ولی اسکالونی دیر تعویض کرد و هم در تعویض دی ماریا اشتباه کرد،اگر دیبالا جای دی‌ماریا میومد فشار آرژانتین به فرانسه حفظ میشد،بازی با هلند هم تعویض رومرو اشتباه بود و باعث تساوی شد.
از عجایب اینه که فقط ژاوی می‌تونه ازش بازی بگیره
ژاوی عزیز اسطوره من هستی!بهترین هافبک تاریخ از نظر من هستی!اندازه مسی تو رو دوست دارم!اما یک چیزی میگم کاش به دستت برسه!تو خودت گاوووووووی،ده نفر روی گاووووو بودن خودت شرط میبندن!حالا تو سر یکی شرط بستی؟😐
ی اسکل رو ی اسکل دیگه شرطبندی میکنه،جای تعجب نداره که..
مثل دریک نشه شرط بندیش 🤕
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.