پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا از فروش آکیمه پول بدست خواهد آورد

کد خبر : 128508  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 دی 1401

طبق گزارش SPORT، رئال بتیس در حال بررسی آینده سرخیو آکیمه است. مدافع چپ 25 ساله سابق بارسلونا در حال حاضر با UD Almeria بازی می کند و به عنوان یکی از اهداف اصلی این باشگاه در نظر گرفته می شود.

 

علاقه رئال بتیس به آکیمه بخشی از تمایل باشگاه برای تقویت گزینه های خود در پست دفاع چپ است زیرا الکس مورنو در راه استون ویلا است.

 

تعقیب آنها برای جذب بازیکن آلمریا می تواند برای بارسلونا مفید باشد که می تواند از انتقال احتمالی این بازیکن به رئال بتیس سود ببرد.

 

آکیمه که اهل مادرید است، زمانی که در سال 2019 به این باشگاه پیوست، دوره کوتاهی در آکادمی جوانان بارسلونا داشت. او دو سال برای تیم های جوانان کاتالان بازی کرد، قبل از پیوستن به آلمریا در سال  2021،  با قراردادی به ارزش 3.5 میلیون یورو.

 

از آن زمان، این بازیکن جوان راه درازی را پیموده است و به بازیکن ثابت آلمریا تبدیل شده و 88 بازی رقابتی برای این باشگاه انجام داده است. عملکرد او بی تاثیر نبوده و رئال بتیس به او علاقه مند است.

 

تا آنجا که به بارسلونا مربوط می شود، آنها در جریان مذاکرات با آلمریا در سال 2021 مبلغ 10 درصد را برای فروش در نظر گرفته بودند. و با توجه به اینکه تیم اسپانیایی این بازیکن را حدود 12 میلیون یورو ارزیابی می کند، بارسا ممکن است در نهایت 10 درصد از فروش را به دست آورد.

خوبه پول سفر برای بازی با سئوتا در میاد😂
خوبه همینشم....صد تا لاماسیایی(استعداد خالص مث بالده گاوی نه) رو با همینقراردادا بفروشیم صد میل بلکم بیشتر درآمد داره....بزرگترین گنجینه بارسلونا لاماسیاست....اگه نبود چیکار میکردیم.
بچه ها دیگه تمام شد هیچ کی نیاز نیست بره از بارسا بابت این مدافع 2 ملیارد یورو دست بارسا میاد و هرکاری دوس داره میتونه بکنه بریم همه جارو تقویت کنیم (بابا لامصب با پول این آب معدنی تیممون در حد یه هفته باشگاه میشه بعد به من مدیرا بارسا میگن بابت این پول در میاریم خواهشا مدیران بارسا بابت این چیزا رو اعصابمون نرید)
آسنسیو بهترین بازیکن تیم ملی اسپانیا.باش.
یه چیز میگم آروم بخندین.
کامنت یک رئالی:
اسپانیایی خوب باشه میخریم. چرا که نه. ولی مهم اینه که الان بهترین اسپانیایی تو تیم ملی اسپانیا آسنسیو بود که ذخیرست اینجا! چه برسه بقیه بناجیل و بناجل
پول قهوه باشگاه جور شد
تیم های لالیگایی ضعیف شدن
اکثر بازیکنانشان سرجمع ۱۰ میلیون هم نمیارزن
این همش تقصیر این تباس حرومی و فدراسیون فوتبال اسپانیا هست که با سخت گیری تو فیر پلی و مالیات بالا باعث ورشکستگی و تضعیف و عدم پیشرفت تیم ها شده
اکثر تیم های خوب لالیگا دارن برا بقا و فقط موندم تو لیگ میجنگن
فوقش میشه ۱۰۰ یا دویست یورو این پولا دردی دوا نمیکنه چه بخوایم چه نخوایم تیم به یه مالک شخصی پولدار نیاز داره چه نفتی چه غیر نفتی که تیم بازم مدعی بشه تو لیگ قهرمانان
پول آب معدنی یه فصلمون دراومد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.