پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

حواشی: آشنایی با نوریا کنیرا همسر ژاوی هرناندز

کد خبر : 129050  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 بهمن 1401

ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا در اواسط فصل گذشته به نیوکمپ بازگشت تا اینبار در قامت سرمربی تیم را به افتخار برساند. از زمانی که ژاوی هدایت بارسلونا را برعهده گرفته هیچ تیمی در 5 لیگ معتبر اروپا به اندازه این تیم سرمربی جوان امتیاز کسب نکرده است.

 

حواشی: آشنایی با ناتالی بلولی همسر رافینیا دیاز

 

بارسای ژاوی همچنین تقریبا 2 برابر فصل گذشته در لالیگا نسبت به مدت مشابه امتیاز گرفته و اکنون در صدر جدول لالیگاست.

 

خاویر از نظر دوران بازی و افتخارات نیازی به معرفی ندارد و هر فوتبال دوستی حتی آنان که بارسلونا را حرفه ای دنبال نمیکنند نیز او را میشناسند. ژاوی بدون تردید یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال اس و یک اسطوره واقعی برای بلوگرانا محسوب میشود. ژاوی به دلیل 22 سال حضور در بارسلونا به افتخارات فراوانی رسید و پایان دوران او برای همه ناراحت کننده بود.

 

ژاوی بلافاصله اما به عنوان بازیکن/مربی در السد قطر شروع به کار کرد و دوران موفقی را در این تیم آسیایی رقم زد.

 

در این مقاله اما میخواهیم به معرفی نوریا کنیرا همسر این اسطوره بپردازیم.

 

نوریا کنیرا کیست؟


نوریا کنیرا همسر زیبای ژاوی هرناندز است. ژاوی و نوریا از سال 2012 با هم هستند و یکسال بعد از ملاقات بایکدیگر ازدواج کردند. مراسم ازدواج آنها در خیرونا بسیار مجلل و در تاریخ 13 جولای 2013 برگزار شد.

 

نوریا یک متخصص واقعی مد است و توصیه های بسیار مفیدی به طرفدارانش در مورد نحوه پوشیدن لباس میکند. با این حال او معمولا به خاطر ازدواج با ژاوی شناخته میشود.

 

نوریا متولد 9 نوابر 1981 است و بنابراین 42 سال دارد (همسن ژاوی است).  او متولد سابادل اسپانیاست.

 

خانواده نوریا کنیرا


هیچ اطلاعاتی درباره خانواده نوریا فاش نشده است زیرا او دوست دارد زندگی شخصی اش را خصوصی نگه دارد. پدر و مادر نوریا مشخص نیست و همچنین نمیدانیم آیا تک فرزند است یا خواهر و برادر دارد.

 

تحصیلات


نوریا تحصیلات خود را در اسپانیا تمام کرده است. او دانش آموزی ممتاز بود و دبیرستان را در زادگاهش گذراند و در دانشگاه در رشته روزنامه نگاری تحصیل کرد اما بعدا متوجه شد به مد علاقه زیادی دارد و مدرک روزنامه نگاری مد گرفت.

 

شغل همسر ژاوی چیست؟


نوریا کنیرا هرگز در رشته تحصیلی خود مشغول به کار نشد اما گزارش هایی وجود دارد که او روابط عمومی بالایی دارد اما با این وجود درباره سابقه شغلی او اطلاعاتی در دست نیست.

 

ثروت نوریا


گفته میشود او 1 الی 2 میلیون دلار ثروت خالص دارد. از طرفی ثروت ژاوی نیز بیش از 40 میلیون دلار تخمین زده میشود که بیشتر آن را از دوران حرفه ای خود به عنوان فوتبالیست کسب کرده است.

 

نوریا در رسانه های اجتماعی


نوریا کنیرا در شبکه های اجتماعی فردی محبوب است و طرفدارانش او را دوست دارند. او بسیار اجتماعیست اما به همین اندازه نیز زندگی شخصی خود را خصوصی نگه داشته است.

 

فرزندان نوریا و ژاوی


در ژانویه سال 2016 دختر ژاوی و نوریا به نام آسیا هرناندز متولد شد. 3 سال بعد این زوج صاحب فرزند دوم خود که پسر بود شدند. نام فرزند پسر آنها دن هرناندز است.

 

تصاویری از خانواده ژاوی


 

 

 

 

 

 

مدیر زده تو کار زنای اعضای تیم.داداش بارسانیوزه نه کانال پشت پرده😂
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.