پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا 5 بازیکن سیتی که رابطه خوبی با پپ ندارند را بررسی کرده است !

کد خبر : 129083  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 بهمن 1401

به گفته خوزه آلوارز، روزنامه نگار در تلویزیون ال چیرینگیتو، بارسلونا در حال بررسی وضعیت پنج ستاره منچسترسیتی است که ظاهراً از پپ گواردیولا ناراضی هستند.

 

 

پنج بازیکن مورد بحث کایل واکر، ژائو کانسلو، آیمریک لاپورته، ایلکای گوندوگان و برناردو سیلوا هستند. از بین پنج نام موجود در لیست، چهار نفر از آنها به غیر از واکر، در گذشته اخیر با انتقال به بارسا مرتبط بوده اند.

 

 

یک هدف واقعی تر برای بارسلونا می تواند گوندوگان باشد که قراردادش با منچسترسیتی در پایان فصل به پایان می رسد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که ستاره آلمانی در حال مذاکره بر سر تمدید قرارداد است، اما گزارش های اخیر نشان می‌دهد که او کاملاً از گواردیولا راضی نیست.

 

 

در مورد لاپورته، این بازیکن 28 ساله در این فصل در اتحاد اهمیت خود را از دست داده است، زیرا از زمان بازگشت پس از مصدومیت به میزان کم از او استفاده شده است. این ملی پوش اسپانیایی در گذشته به بارسلونا لینک شده بود و می تواند گزینه ای برای تابستان باشد.

 

 

در همین حال، آینده کانسلو در چند وقت اخیر به موضوع بحث تبدیل شده است، از این نظر، واکر همچنین می تواند گزینه ای برای بارسا باشد زیرا قرارداد او در سال آینده به پایان می رسد، و زمان بازی او در این فصل به ویژه در هفته های اخیر  به شدت کاهش یافته است. در واقع، این بازیکن 32 ساله تاکنون تنها 13 بار به میدان رفته است و تنها در 2 بازی از 6 بازی اخیر سیتی در لیگ بازی کرده است.

 

 

با توجه به وضعیت فرپلی مالی بارسا ، جذب بازیکنان برتری که به دنبال دستمزد قابل توجهی هستند در تابستان کار ساده ای نخواهد بود.

بهترین دفاع راست را داریم و نیازی ب خرید بازیکن نیس 🗿🤙🏾

مشکل داشتین فقط تک بزنین 🐸
واکر یا ژائو هر کدوم بیان دفاع راستمون از نقطه ضعف به نقطه قوت تبدیل میشه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.